محصولات

پارکت تهران

پخش ویدیو

شرکت دکور شرق مرکز فروش پارکت در تهران می باشد و برند های برتر و آزمایش شده را با قیمت دست اول همراه با گارانتی کتبی ۱۰ ساله ارائه می دهد. برای خرید پارکت لمینت در تهران می توانید به صورت حضوری به شوروم دکور شرق مراجعه کنید.

 

آدرس شوروم دکور شرق:
بزرگراه اشرفی اصفهانی، خ پیامبر شرقی، نبش حاجی زاده، مجتمع اداری تجاری گلشن، طبقه چهارم، واحد ۴۰۸

 

ساعت کاری:
از ۹ صبح الی 5.30 به صورت یکسره

 

تلفن تماس: 02191096737

حتما قیمت به‌روز پارکت، طرح ها و نمونه های اجرایی ما را در صفحه زیر ببینید👇🏻

بورس پارکت تهران

 

 

در شهر تهران چندین منطقه مختلف مثل خیابان سهروردی، دلاوران، خاوران، بنی هاشم، محله چهار دانگه و آیت الله کاشانی به عنوان بازار پارکت تهران شناخته می شوند. دکور شرق با فعالیت در منطقه آیت الله کاشانی که یکی از مناطق بورس پارکت در تهران می باشد، علاوه بر پارکت، دیگر محصولات دکوراسیون داخلی مانند قرنیز، کفپوش، ماربل شیت، ترمووال و دیگر پوشش های دیواری را نیز ارائه می کند.

 

مرکز فروش پارکت در تهران

دکور شرق مرکز خرید پارکت در تهران و نماینده رسمی کارخانه های معتبر می باشد. برای خرید پارکت لمینت در شهر تهران با قیمت دست اول و بی واسطه از تامین کننده می توانید به صورت حضوری و آنلاین با دکور شرق در ارتباط باشید.

علاوه بر این دکور شرق به عنوان مرکز پخش پارکت در تهران برای خرید های عمده، 3 الی 5 درصد تخفیف در نظر خواهد گرفت.

 

بورس پارکت در غرب تهران

یکی از مناطقی که به عنوان بورس پارکت در غرب تهران شناخته می شود خیابان آیت الله کاشانی است که در منطقه 5 تهران واقع شده است. شرکت دکور شرق نیز با فعالیت در این منطقه آماده تامین متریال مشتریان عزیز می باشد.

 

 

نصب پارکت در تهران

نحوه نصب همانند کیفیت متریال در طول عمر و زیبایی آن تاثیر گذار است و اگر نصب آن به صورت اصولی و حرفه ای انجام نشود از دوام آن کاسته می شود؛ از این رو دکور شرق نصب پارکت در تهران را به صورت شرکتی و اصولی ارائه می دهد.

قیمت نصب پارکت لمینت در تهران به ازای هر متر مربع اعلام می شود و می توانید مبلغ به روز آن را از کارشناسان دکور شرق استعلام بگیرید.

 

نمایندگی پارکت در تهران

دکور شرق با دارا بودن نمایندگی رسمی برند های برتر و آزمایش شده، به عنوان نمایندگی لمینت در تهران فعالیت می کند و این متریال را با گارانتی کتبی 5 الی 10 ساله ارائه می دهد.

 

خرید پارکت در تهران

پارکت ها بر حسب متر مربع قیمت گذاری می شوند و برای محاسبه هزینه تمام شده باید قیمت لوازم جانبی را نیز در نظر گرفت. دکور شرق علاوه بر پخش پارکت لمینت در تهران، لوازم جانبی مورد نیاز مانند فوم سایلنت و قرنیز را ارائه می کند.

برای خرید پارکت لمینت در تهران می توانید به صورت حضوری و اینترنتی با ما در ارتباط باشید.

حتما قیمت به‌روز پارکت، طرح ها و نمونه های اجرایی ما را در صفحه بالا ببینید👆🏻

ارتباط مستقیم با کارشناس فروش