محصولات

انواع دکور تی وی وال

معرفی تی وی وال

تی وی وال یکی از اصلی ترین دیوار ها در محیط منزل به شمار می آید که در طراحی های جدید برای دیزاین دیوار تی وی، جهت متمایز ساختن آن از متریالی متفاوت با دیگر دیوارها استفاده می شود.

برای دکوراتیو سازی دیوار tv، از متریال های مختلفی می توان استفاده کرد که اخیرا 3 متریال ماربل شیت، ترمووال و ام دی اف برای دیزاین دیوار تی وی مدرن ترند شده است.

دکور شرق تامین کننده و مجری تخصصی انواع تی وی وال با استفاده از این 3 متریال می باشد.

انواع تی وی وال

تی وی وال ها با توجه به متریال هایی که در اجرای آنها استفاده می شود، انواع مختلفی دارند. ما در دکور شرق طرح های مختلف تی وی وال را با استفاده از ترکیب سه متریال ماربل شیت، ترمووال و ام دی اف را اجرا می کنیم.

نحوه انتخاب طرح تی وی وال در دکور شرق

نمونه تی وی وال مورد نظرتان را با توجه به عکس های قرار داده شده در همین صفحه انتخاب کرده و سپس رنگ متریال ماربل شیت، ترمووال و همچنین میز تی وی را از طریق کاتالوگ محصولات انتخاب کنید.

اینگونه شما با ایده گرفتن از عکس ها می توانید بهترین ترکیب را برای دیوار پشت تی وی منزل یا دفتر کار خود انتخاب کنید.

نحوه محاسبه قیمت تی وی وال

قیمت دیوار تی وی با توجه به متریال انتخابی و ابعاد دیوار پشت تلوزیون شما مشخص می شود. به طور مثال برای یک تی وی وال که از 3 متریال ماربل شیت، ترمووال و میز تی وی با ام دی اف ساخته شده، باید با توجه به ابعاد دیوار، تعداد متریال های مورد نیاز را محاسبه و قیمت تمام شده را به دست آورد.

قیمت هر ورق ماربل شیت برای تی وی وال:

هر ورق با ابعاد 122 × 280 سانتی متر

ضخامت 2,5 میل هر ورق 1,130  تومان

ضخامت 3,7 میل هر ورق 1,430 تومان

قیمت ترمووال ها برای تی وی وال:

هر شاخه با ابعاد 20 × 280 سانتی متر، 230 الی 380 هزار تومان

هر شاخه با ابعاد 50 × 280 سانتی متر، 890 الی 1350 تومان

قیمت میز تی وی دیواری:

میز باکسی دیواری با طول 180 سانتی متر، حدودا 7,5 میلیون تومان

قیمت اجرا یا نصب تی وی وال:

قیمت اجرا برای یک دیوار 3 × 3 متر حدودا 3 میلیون تومان

نحوه سفارش تی وی وال

برای خرید تی وی وال، شما باید طول و ارتفاع دیوار مورد نظر را اندازه گیری کرده و سپس یک عکس از دیوار فعلی خود به همراه ابعاد و مدل تی وی وال مورد نظرتان برای کارشناسان ما ارسال کنید. در نهایت بر اساس ابعاد و مدل مورد نظر شما، قیمت تی وی وال (به صورت دقیق) به شما اطلاع داده خواهد شد.

برای انتخاب رنگ ترمووال، ماربل شیت و میز تی وی خود نیز می توانید از کارشناسان ما مشاوره بگیرید یا به صورت حضوری به شوروم دکور شرق مراجعه کنید. کاتالوگ دیجیتالی این محصولات داخل همین صفحه نیز قرار گرفته است.

جدید ترین مدل های تی وی وال

با استفاده از دو متریال ترمووال و ماربل شیت می توان جدید ترین مدل های تی وی وال را اجرا کرد که ما در این صفحه نمونه های مختلفی را برای ایده گرفتن شما قرار داده ایم.

تی وی وال مدرن و مینیمال

برای ساخت تی وی وال مدرن و مینیمال باید از یک ترکیب رنگی در سبک مدرن استفاده کرد. این ترکیب رنگی می تواند با استفاده از ماربل شیت در پالت رنگی سفید، مشکی، طوسی و خاکی همراه با ترمووال طرح چوب با بک گراند مشکی و یک میز دیواری ساده مشکی مات ساخته شود. همچنین می توانید برای ساخت یک تی وی وال مدرن، فقط از ترمووال و میز تلویزیون دیواری استفاده کنید (برای استفاده از ماربل شیت در این تی وی وال الزام نیست).

در نظر داشته باشید که استفاده از میز تی وی ساده دیواری به فینیشنگ یک تی وی وال مینیمال و مدرن کمک زیادی خواهد کرد.

تی وی وال چوبی چیست؟

منظور از تی وی وال چوبی استفاده از متریال ام دی اف، چوب و ترمووال چوبی در طراحی تی وی وال است که نمونه های تی وی وال ارائه شده در دکور شرق از متریال ام دی اف و ترمووال تشکیل شده اند.

ایده های طراحی تی وی وال

ایده های مختلفی برای طراحی تی وی وال مدرن وجود دارند؛ به طور مثال استفاده از ترمووال در وسط دیوار تی وی و همچنین ماربل شیت در دو طرف ترمووال و یک میز دیواری ساده بر روی ترمووال ها نصب گردد، یکی از بهترین ایده های طراحی تی وی وال به شمار می آید.

استفاده از ماربل شیت و ترمووال برای دیوار تی وی

استفاده از ماربل شیت و ترمووال برای تی وی وال نمای زیبایی از ترکیب چوب و سنگ را به نمایش می گذارد که شما می توانید این دو متریال را به روش های مختلف کنار یکدیگر برای tv wall مورد نظرتان ترکیب کنید.