شوروم تهران روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت تا ساعت ۱۳:۳۰ فعال می باشد.

محصولات

کفپوش اتاق خواب

پخش ویدیو

آدرس شوروم تهران:

صادقیه، خیابان کاشانی، بلوار اباذر، نبش بوستان غربی سوم، ساختمان آیسان، ورودی اداری، طبقه ۱، واحد ۱۰۶

 

ساعت کاری:

از ۹ صبح الی 5:30 به صورت یکسره

 

تلفن تماس:

۰۲۱۴۴۰۱۵۵۴۳

 

آدرس شوروم مشهد:

چهارراه ابوطالب، ابوطالب 1، نبش شهید خیاطی 3

 

کفپوش اتاق خواب از جنس پی وی سی و به صورت تایلی  تولید می شود که به دلیل بافت نرم و انعطاف پذیر، پس از نصب ساختار زبر و آزار دهنده ای نداشته و برای انواع اتاق خواب (کودک، نوجوان و بزرگسال) مناسب می باشد.

این متریال به دلیل مزیت هایی مانند مقاومت بالا در برابر ضربه و خش، نصب آسان، وزن سبک، تنوع بالا در طرح و رنگ و قیمت مقرون به صرفه به عنوان بهترین کفپوش اتاق خواب معرفی می شود.

حتما قیمت به‌روز کفپوش ، طرح ها و نمونه های اجرایی ما را در صفحه زیر ببینید👇🏻

دکور شرق تامین کننده کفپوش اتاق خواب

شرکت دکور شرق تامین کننده کفپوش اتاق خواب با بهترین برند ها و طرح های چوبی، سنگ، سمنت و … می باشد و این متریال را با قیمت دست اول ارائه می  کند.

کفپوش دکور شرق در ابعاد مختلف مانند 15 در 90 سانتی متر، 20 در 120 سانتی متر، 60 در 60 سانتی متر و … ارائه می شود که برای تولید آن ها از باکیفیت ترین مواد پی وی سی و روکش های کره ای استفاده شده و دارای لایه ضد خش می باشند.

 

 

ویژگی های کفپوش اتاق خواب

کفپوش مناسب اتاق خواب، کفپوشی است که علاوه بر زیبایی، از طول عمر و کیفیت بالایی برخوردار باشد و از نظر نگهداری و نصب هزینه زیادی بر دوش شما نگذارد.

خوشبختانه کفپوش پی وی سی از جمله متریال های آسان نصب به شمار می رود که نصب آن به وسیله چسب مخصوص انجام می شود و نیازی به کندن متریال پوشش کف قبلی نیست؛ بنابراین باعث کاهش هزینه های تخریب خواهد شد.

کفپوش اتاق خانه به دلیل اینکه کاملا ضد آب و قابل شست و شو است، نظافت آن آسان بوده و به راحتی با دستمال یا تی نمدار تمیز می شود؛ از این رو این متریال علاوه بر اتاق خواب، برای پوشش کف دیگر قسمت های خانه مانند آشپزخانه، نشیمن، راهرو و … نیز کاربرد دارد. طول عمر این کفپوش اتاق خواب، حداقل 12 الی 15 سال می باشد.

همچنین وزن سبک این کفپوش اتاق خواب باعث شده  بتوان از آن به راحتی در بازسازی ها استفاده کرد و نگران افزایش بار مرده ساختمان نبود.

 

انتخاب رنگ کفپوش اتاق خواب

هنگام انتخاب رنگ کفپوش برای اتاق خواب های بزرگ، بهتر است از رنگ های طرح چوب تیره (مانند گردویی، ونگه و بلوط) استفاده کنید که باعث می شوند فضای اتاق گرم تر و راحت تر به نظر برسد.

اما اگر اتاق خواب شما چندان بزرگ نیست، پیشنهاد می کنیم از رنگ های روشن مانند سفید، کرم، طوسی روشن و … استفاده کنید. این رنگ ها باعث بزرگتر به نظر رسیدن فضا شده و انعکاس نور را نیز افزایش می دهند.

 

 

قیمت کفپوش اتاق خواب

قیمت کفپوش اتاق خواب نسبت به دیگر محصولاتی که برای پوشش کف قرار می گیرند (مانند پارکت، سرامیک و …) مناسب تر  می باشد.

قیمت کفپوش اتاق خواب به ازای هر متر مربع آن اعلام می شود و برای محاسبه هزینه تمام شده، باید هزینه چسب و نصب آن را نیز در نظر بگیرید.

فروش کفپوش اتاق خواب در دکور شرق به صورت دست اول اعلام می شود.

 

نحوه نصب کفپوش برای اتاق

برای نصب کفپوش اتاق خواب نیازی به تخریب سنگ و سرامیک های قبلی نیست، بلکه تایل های کفپوش با استفاده از چسب به راحتی بر روی متریال قبلی قابل نصب هستند اما در نظر داشته باشید قبل از نصب، یک لایه زیرسازی با سیمان و چسب چوب جهت صاف و سیقلی شدن کف انجام می شود.

حتما قیمت به‌روز کفپوش ، طرح ها و نمونه های اجرایی ما را در صفحه بالا ببینید👆🏻

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *