خط ثابت شعبه تهران در حال تعمیر می باشد لطفا با تلفن 09193665391 در تماس باشید.

محصولات

کفپوش طرح سنگ

پخش ویدیو

دکور شرق تامین کننده کفپوش طرح سنگ دیور فلور با قیمت دست اول می باشد.

قیمت کفپوش طرح سنگ دیور فلور : هر متر مربع 260 تومان

آدرس شوروم تهران:

صادقیه، خیابان کاشانی، بلوار اباذر، نبش بوستان غربی سوم، ساختمان آیسان، ورودی اداری، طبقه ۱، واحد ۱۰۶

 

ساعت کاری:

از ۹ صبح الی 5:30 به صورت یکسره

 

تلفن تماس:

۰۲۱۴۴۰۱۵۵۴۳

 

آدرس شوروم مشهد:

چهارراه ابوطالب، ابوطالب 1، نبش شهید خیاطی 3

 

کفپوش طرح سنگ یکی از جدیدترین انواع کفپوش است که نمای آن مشابه سنگ بوده و برای محیط های مختلف مانند نشیمن، اتاق خواب، دفتر کار و حتی آشپزخانه قابل استفاده می باشد.

کفپوش پی وی سی که در بازار با نام کفپوش شناخته شده است، معمولا با طرح چوب ارائه می شود و به همین دلیل تنوع کفپوش پی وی سی طرح سنگ نسبت به طرح چوب در بازار کمتر است.

شرکت دکور شرق تامین کننده کفپوش pvc طرح سنگ و همچنین طرح چوب، برند دیور فلور را با طرح های مشابه سنگ، مخصوص محیط مسکونی پرتردد و اداری کم تردد ارائه می کند.

کفپوش طرح سنگ طوسی

کفپوش طرح سنگ طوسی از پرطرفدارترین رنگ ها شناخته می شود که جلوه خاص و ویژه ای به دکوراسیون منزل یا محیط کار شما می بخشد. در دکور شرق کفپوش طرح سنگ در رنگ های طوسی روشن، طوسی تیره و … ارائه می شود که برای مشاهده طرح های آن می توانید به ابتدای صفحه مراجعه کنید.


کفپوش طرح سنگ پتینه ای

 

کفپوش طرح سنگ پتینه ای نیز یکی دیگر از گزینه هایی است که می توانید برای پوشش کف محیط استفاده کنید.کفپوش طرح سنگ پتینه ای یا طرح سمنت از جدید ترین طرح های کفپوش pvc است که به دلیل ظاهر مدرن، جزو ترند های دکوراسیون داخلی در چندین سال اخیر شناخته می شود. کفپوش طرح سنگ پتینه ای دیور فلور در تناژ رنگی های مختلف مانند طوسی روشن و تیره، کرم، قهوه ای و … ارائه می شود.


در چه مکان هایی می توان از کفپوش طرح سنگ استفاده کرد؟

کفپوش طرح سنگ دیور از جنس پی وی سی و مخصوص محیط های مسکونی پرتردد و اداری کم تردد تولید و طراحی شده است. از این کفپوش می توان در قسمت های مختلف محیط مسکونی مانند نشیمن، اتاق ها و حتی آشپزخانه استفاده کرد؛ و در محیط های اداری برای پوشش کف دفتر کار و .. نیز کاربرد دارد.

 

بهترین برند کفپوش طرح سنگ

دکور شرق تامین کننده بهترین برند کفپوش طرح سنگ به نام دیور فلور می باشد. این کفپوش دارنده استاندارد ISO 9001:2008 می باشد و برای تولید آن از باکیفیت ترین مواد پی وی سی و همچنین روکش های کره ای استفاده شده است.

دکور شرق با چندین سال سابقه در زمینه محصولات دکوراسیون داخلی، این کفپوش را به عنوان بهترین برند کفپوش طرح سنگ معرفی و ارائه می کند.

 

ویژگی های کفپوش طرح سنگ

 

 

کفپوش pvc طرح سنگ به دلیل وزن کم و نصب آسان (بدون نیاز به تخریب کفپوش قبلی) برای پروژه های بازسازی کاملا مناسب می باشد. این کفپوش برای قسمت های مختلف منزل و دفتر کار مانند نشیمن، اتاق خواب ها و … مناسب است؛ علاوه بر این به دلیل ویژگی ضد آب بودن و قابلیت شستشو، می توان از آن برای پوشش کف آشپزخانه نیز استفاده کرد.

 

 

کفپوش pvc طرح سنگ دکور شرق

کفپوش های ارائه شده در دکور شرق از با کیفیت ترین مواد اولیه تولید شده و بر روی آن لایه ضد خش قوی قرار گرفته که باعث افزایش مقاومت و طول عمر کفپوش پی وی سی طرح سنگ خواهد شد. طول عمر این متریال برای محیط های مسکونی حدود 10 الی 12 سال است.

کفپوش طرح سنگ دیور فلور با طرح های مشابه سنگ و ابعاد 60 در 60 سانتی متر (مشابه سنگ و سرامیک) تولید و ارائه می شود که نمایی مشابه سنگ به محیط می بخشد. این برند علاوه بر کفپوش پی وی سی طرح سنگ با رگه های مشکی، سفید و کرم، طرح های بتنی و سیمانی را نیز دارا می باشد.

فروش کفپوش طرح سنگ در دکور شرق با قیمت دست اول و بصورت بدون واسطه انجام می شود.

 

قیمت کفپوش طرح سنگ

 

 

قیمت کفپوش طرح سنگ نسبت به سنگ و سرامیک و همچنین دیگر متریال های پوشش کف (مانند پارکت لمینت) بسیار مناسب تر بوده و به همین دلیل برای انواع محیط های مسکونی و اداری کاربرد دارد. قیمت کفپوش پی وی سی طرح سنگ در ازای هر متر مربع آن اعلام می شود و برای محاسبه قیمت تمام شده باید هزینه نصب و چسب آنرا نیز در نظر بگیرید.

جهت مشاهده قیمت بروز و خرید کفپوش طرح سنگ، به صفحه اصلی کفپوش دکور شرق مراجعه کنید.

 

 

نحوه نصب کفپوش طرح سنگ pvc

 

نحوه نصب کفپوش طرح سنگ pvc

 

کفپوش طرح سنگ pvc بر روی سطوح مختلف مانند سیمان و سرامیک قابل نصب است و نصب آن به وسیله چسب خمیری مخصوص کفپوش انجام می شود. توجه داشته باشید که قبل از نصب، باید یک لایه زیرسازی توسط نصاب متخصص روی سطح مورد نظر صورت گیرد تا سطح مورد نظر صاف و صیقلی شود. زیرسازی کف معمولا با سیمان و چسب چوب انجام می شود.

در انتها می توانید برای پوشش درزهای انتهایی کنار دیوار و همچنین زیبایی بیشتر، از قرنیز سفید مات، طوسی یا مشکی ساده استفاده کنید.