خط ثابت شعبه تهران در حال تعمیر می باشد لطفا با تلفن 09193665391 در تماس باشید.

محصولات

ماربل شیت لابی

پخش ویدیو

به کار بردن ماربل شیت در لابی ساختمان، نمای لوکس و زیبایی مشابه سنگ به محیط می بخشد اما قیمت تمام شده آن، یک پنجم قیمت سنگ اسلب است.

 

ماربل شیت در ابعاد 122 در 280 سانتی متر (مشابه سنگ اسلب) ارائه می شود و به دلیل وزن سبک و قیمت مناسب، برای دیزاین لابی و دیگر قسمت های ساختمان بسیار پرکاربرد است.

 

شرکت دکور شرق با 7 سال سابقه در زمینه تامین و اجرای این متریال آماده اجرای ماربل شیت در لابی، راه پله، پارکینگ و … می باشد.

خرید ماربل شیت لابی

ماربل شیت لابی دکور شرق دارای بالاترین کیفیت روکش و همچنین 3 لایه لاک UV (لایه محافظ) می باشد که باعث افزایش مقاومت آن در برابر ضربه و خش خواهد شد.

همچنین ماربل شیت دکور شرق در دو ضخامت 2،5 و 3،7 میلی متر و با ابعاد 122 در 280 سانتی متر تولید می شود.

برای خرید ماربل شیت لابی به صورت بدون واسطه و با قیمت دست اول از تامین کننده به صفحه اصلی این محصول در سایت دکور شرق مراجعه کنید.

 

ویژگی های ماربل شیت برای لابی

 

این دیوار پوش لابی از جنس پی وی سی فشرده (PVC) در طرح های متنوع شبیه به سنگ تولید می شود. سطح ورق های ماربل کاملا ضد آب و قابل شستشو است و برای تمیز کردن آن در لابی می توان از دستمال نمدار یا شوینده های سبک استفاده کرد.

این متریال غیر قابل اشتعال بوده و در هنگام آتش سوزی، باعث افزایش حریق نخواهد شد.

یکی از اصلی ترین ویژگی های ماربل شیت لابی وزن سبک آن است که باعث افزایش بار مرده ساختمان نمی شود و به همین دلیل در بازسازی ها بسیار پرطرفدار است. این دیوار پوش لابی در دیگر قسمت های ساختمان مانند راه پله، پارکینگ، آسانسور و … نیز قابل استفاده می باشد.

 

بهترین دیوارپوش لابی

 

فضای لابی که در ورودی ساختمان قرار دارد از اهمیت بالایی برخوردار است و دیوار پوش لابی باید نمای لوکس و منحصر به فردی به این فضا ببخشد؛ از این رو بهترین انتخاب برای پوشش دیوارهای این قسمت استفاده از دیوارپوش ماربل شیت لابی است که با دارا بودن ابعاد و طرح های مشابه سنگ، ظاهر لوکسی به محیط می بخشد. علاوه بر این قابلیت شستشو و نصب آسان آن باعث شده تا در چندین سال اخیر بسیار پرطرفدار باشد.

 

طول عمر و مقاومت ماربل شیت برای لابی

 

ورق های ماربل شیت لابی از جنس پی وی سی فشرده تهیه شده و سطح آن به دلیل وجود لاک UV، ضد خش و ضد ضربه است. طول عمر این متریال حداقل 25 سال بوده و در صورت نگهداری و مراقبت بهتر، می تواند تا 50 سال طول عمر مفید داشته باشد.

 

قیمت ماربل شیت لابی

برای محاسبه قیمت ماربل شیت در لابی باید هزینه ورق ماربل، چسب، نصب و کرایه حمل آن را نیز در نظر بگیرید.

لیست قیمت بروز در بهار 1403:

• قیمت ورق 2.5 میل 1,200 میلیون تومان

• قیمت ورق 3.7 میل 1,500 میلیون تومان

• قیمت نصب هر ورق: 450 هزار تومان

• قیمت چسب ماربل شیت برای هر ورق: حدودا 200 تومان

• هزینه حدودی هر ورق با نصب و چسب 1900 میلیون تومان

 

روش محاسبه تعداد ورق مورد نیاز

روش اول: متر مربع کل دیوار ها را با در نظر گرفتن 8 درصد پرتی کار، بر متراژ پوششی هر ورق (3،4 متر مربع) تقسیم کرده و سپس عدد بدست آمده را رو به بالا رند کنید تا تعداد ورق مورد نیاز بدست آید.

متراژ پوششی هر ورق: 3،4 متر مربع

روش دوم: در صورتی که تمایل دارید سنگ ماربل شیت لابی بعد از نصب نمای یکدست تری داشته باشد و از پرتی کمتری استفاده کنید، متر طول دیوار ها را بر عرض ورق (120 سانتی متر) تقسیم کنید.

 

نحوه انتخاب رنگ ماربل شیت در لابی

برای اجرای ماربل شیت در لابی ساختمان، پیشنهاد می کنیم از طرح های ساده تر با رگه های محو استفاده کنید تا با تکرار زیاد ورق ها در کنار یکدیگر، باعث ایجاد نمای شلوغ با رگه های درشت نشود.

 

نصب ماربل شیت در لابی

دیوارپوش ماربل شیت لابی بدون نیاز به تخریب بر روی متریال های قبلی (سنگ، سرامیک، گچ و …) قابل نصب است و به خاطر ضخامت کم، فضای زیادی در لابی ساختمان اشغال نمی کند.

نصب این متریال به دلیل وزن سبک و جنس آن، آسان بوده و به کمک چسب مخصوص پلی اورتان انجام می شود. برای برش ورق های ماربل می توان از کاتر، دستگاه سنگ فرز یا دستگاه برش MDF استفاده کرد.