خط ثابت شعبه تهران در حال تعمیر می باشد لطفا با تلفن 09193665391 در تماس باشید.

محصولات

ماربل شیت راه پله

پخش ویدیو

ماربل شیت راه پله یکی از جدید ترین متریال ها برای دیوار راه پله به شمار می آید که طرح ها و ابعاد آن مشابه سنگ اسلب بوده و نمایی مشابه سنگ به فضا می بخشد اما قیمت تمام شده آن حدودا 5 برابر کمتر از سنگ اسلب است.

علاوه بر این به دلیل وزن سبک و نصب آسان تر ماربل شیت نسبت به سنگ و سرامیک، در بازسازی های ایستگاه پله بسیار مورد توجه مهندسین قرار گرفته و باعث افزایش بار مرده ساختمان نمی شود.

 

شرکت دکور شرق با 7 سال سابقه در زمینه تامین و اجرای این متریال آماده اجرای ماربل شیت در راه پله، لابی، دیوار حمام و سرویس بهداشتی، آشپزخانه، دیوار tv و … می باشد.

 

خرید ماربل شیت راه پله

 

ورق های ماربل شیت ارائه شده در دکور شرق دارای بالاترین کیفیت روکش و 3 لایه لاک UV (لایه محافظ) می باشند که باعث افزایش مقاومت آن ها در برابر ضربه و خش خواهد شد.

همچنین ماربل شیت دکور شرق در دو ضخامت 2/5 و 3/7 میلی متر و با ابعاد 122 در 280 سانتی متر تولید می شود.

برای خرید ماربل شیت راه پله به صورت بدون واسطه و با قیمت دست اول از تامین کننده به صفحه اصلی این محصول در سایت دکور شرق مراجعه کنید.

 

 

ویژگی های ماربل شیت راه پله

 

 

• ابعاد بزرگ مشابه سنگ اسلب

• وزن بسیار سبک (کاهش بار مرده ساختمان)

• نصب سریع و بدون نیاز به تخریب

• کاملا ضد آب و قابل شستشو

• آنتی باکتریال و عدم جرم پذیری

• قیمت اقتصادی نسبت به سنگ

• ضد ضربه و ضد خش

• طول عمر بیش از 20 سال

• غیر قابل اشتعال (خود خاموش شونده)

• تمیز کاری آسان (با دستمال نمدار و مواد شوینده سبک)

 

طول عمر و مقاومت ماربل شیت در راه پله

سطح این دیوار پوش راه پله به دلیل وجود لاک UV (لایه محافظ) کاملا ضد ضربه و ضد خش می باشد اما فقط ممکن است ضربه شدید اجسام نوک تیز باعث آسیب جزئی به سطح آن شود؛ در نظر داشته باشید که ضربه شدید به دیگر دیوار پوش ها مانند گچ، کاغذ دیواری و حتی سنگ نیز باعث آسیب به آن ها می شود.

طول عمر سنگ مصنوعی ماربل شیت راه پله حداقل 20 سال است.

 

محاسبه قیمت ماربل شیت راه پله

برای محاسبه قیمت تمام شده ماربل شیت در راه پله باید هزینه ورق ماربل، چسب، نصب و کرایه حمل آن را نیز در نظر بگیرید.

لیست قیمت بروز در بهار 1403:

• قیمت ورق 2/5 میل 1,200 میلیون تومان

• قیمت ورق 3/7 میل 1,500 میلیون تومان

• قیمت نصب هر ورق: 450 هزار تومان

• قیمت چسب ماربل شیت برای هر ورق: حدودا 200 تومان

• هزینه حدودی هر ورق با نصب و چسب 1900 میلیون تومان

 

روش محاسبه تعداد ورق مورد نیاز

روش اول: متر مربع کل دیوار ها را با در نظر گرفتن 8 درصد پرتی کار، بر متراژ پوششی هر ورق (3/4 متر مربع) تقسیم کرده و سپس عدد بدست آمده را رو به بالا رند کنید تا تعداد ورق مورد نیاز بدست آید.

متراژ پوششی هر ورق: 3/4 متر مربع

روش دوم: در صورتی که تمایل دارید سنگ ماربل شیت راه پله بعد از نصب نمای یکدست تری داشته باشد و از پرتی کمتری استفاده کنید، متر طول دیوار ها را بر عرض ورق (120 سانتی متر) تقسیم کنید.

به عنوان مثال اگر طول دیوار های شما 60 متر و ارتفاع دیوار تا سقف 280 سانتی متر باشد، شما به 50 ورق ماربل شیت ایستگاه پله نیاز دارید.

 

وزن ماربل شیت در راه پله

 

 

وزن هر متر مربع ماربل شیت در مدل 2/5 میل حدودا 5 کیلو گرم و در مدل 3/7 میل حدودا 8 کیلو گرم می باشد که به دلیل وزن کم بسیار مورد استقبال مهندسین و طراحان برای دیوار پوش ایستگاه پله قرار گرفته است.

 

نصب ماربل شیت راه پله

 

 

این دیوار پوش بدون نیاز به تخریب بر روی سنگ و سرامیک های قبلی نصب می شود و به دلیل ضخامت کم، فضای زیادی در محیط اشغال نمی کند.

ورق ماربل شیت راه پله بر روی سطوح صاف مانند گچ، سیمان، سنگ و سرامیک قابل نصب می باشد و نصب آن به وسیله چسب پلی اورتان انجام می شود.

در صورت نیاز بین ورق ها بند کشی می شود؛ علاوه بر این می توانید روی درز 2 ورق از نوار استیل استفاده کنید.

در نظر داشته باشید به دلیل اینکه ورق ماربل شیت راه پله ارائه شده در دکور شرق مطابق استاندارد های روز دنیا تولید شده و در ترکیب مواد اولیه آن از روغن های نرم کننده استفاده می شود، قابلیت نصب پیچ رول پلاک و سوراخ کاری با دریل را دارند و ترک نمی خورند.

 

انتخاب رنگ ماربل شیت برای راه پله

هنگام استفاده از ماربل شیت در راه پله، به دلیل اینکه تعداد زیادی از ورق ها در کنار یکدیگر تکرار می شوند؛ پیشنهاد می کنیم از طرح های شلوغ و با رگه درشت استفاده نکنید.

برای استفاده از سنگ ماربل در ایستگاه پله بهتر است از ماربل هایی با طرح و رگه های محو تر با رنگ روشن انتخاب کنید. در عکس زیر می توانید چند نمونه از کد های مناسب برای راه پله را مشاهده کنید.

 

 

همچنین می توانید در قسمت هایی مانند پاگرد های راه پله از رنگ های تیره به عنوان رنگ مکمل استفاده کنید.