خط ثابت شعبه تهران در حال تعمیر می باشد لطفا با تلفن 09193665391 در تماس باشید.

محصولات

ماربل شیت بیمارستان

پخش ویدیو

ماربل شیت بیمارستان که از جنس پی وی سی (pvc) تولید شده، با دارا بودن ویژگی هایی مثل قابلیت شستشو و نظافت آسان، سطح آنتی باکتریال، نصب راحت و سریع و وزن سبک از بهترین پوشش های دیواری برای بیمارستان و محیط های درمانی به شمار می آید.

 

شرکت دکور شرق با 7 سال سابقه در زمینه تامین و اجرای ماربل شیت آماده اجرای این متریال در بیمارستان، کلینیک، درمانگاه، اتاق مطب و دیگر محیط های بهداشتی و درمانی می باشد.

 

ماربل شیت بیمارستانی دکور شرق با ابعاد 122 در 280 سانتی متر و در دو ضخامت 2،5 و 3،7 میلی متر ارائه می شود و برای همه مکان های درمانی که رعایت بهداشت بسیار حائز اهمیت است، کاملا مناسب می باشد.

خرید ماربل شیت بیمارستان

دیوارپوش ماربل شیت بیمارستان ارائه شده در دکور شرق دارای بالاترین کیفیت روکش و 3 لایه لاک UV (لایه محافظ) می باشد که باعث افزایش مقاومت آن در برابر ضربه و خش خواهد شد. این متریال با طرح و رنگ های مشابه سنگ در بازار ارائه می شود اما شرکت دکور شرق علاوه بر ماربل طرح سنگ، ارائه دهنده این دیوارپوش به صورت رنگ های ساده مخصوص بیمارستان مانند سفید براق، سبز، آبی و طوسی براق نیز می باشد که می توانید عکس آن ها را در همین صفحه مشاهده کرده و برای دیوار پوش بیمارستان سفارش دهید.

 

 

برای خرید ماربل شیت بیمارستان به صورت بدون واسطه و با قیمت دست اول از تامین کننده به صفحه اصلی این محصول در سایت دکور شرق مراجعه کنید.

 

بهترین دیوارپوش بیمارستان

 

 

دیوارپوش ماربل شیت بیمارستان از جنس پی وی سی ساخته شده و به دلیل مزیت هایی مثل ابعاد بزرگ و ظاهر یکدست، قابلیت شستشو، سطح آنتی باکتریال، نصب سریع و وزن سبک از بهترین پوشش های دیواری برای بیمارستان شناخته می شود.

در کشور های خارجی حدودا 15 ساله که از این پوشش دیواری در محیط های بیمارستانی استفاده می شود اما در چندین سال اخیر استفاده از ماربل شیت برای بیمارستان های داخل کشور نیز بسیار پرطرفدار شده است؛ به عنوان مثال در بیمارستان پیامبران واقع در شهر تهران، در قسمت های مختلف از دیوار پوش ماربل شیت بیمارستانی استفاده شده است.

 

ویژگی های ماربل شیت بیمارستانی

دیوار پوش بیمارستان به دلیل اهمیت نظافت و عدم جرم پذیری در این محیط، باید آنتی باکتریال باشد. یکی از اصلی ترین مزیت های ماربل شیت، آنتی باکتریال بودن سطح آن و قابلیت شستشو است که نظافت را آسان ساخته و تمام ویژگی های دیوارپوش بیمارستان را دارا می باشد.

این متریال غیر قابل اشتعال بوده و به اصطلاح خود خاموش شونده است که هنگام آتش سوزی باعث افزایش حریق نمی شود. حمل و نقل و همچنین نصب راحت از دیگر مزیت های این دیوارپوش بیمارستانی است که باعث شده در قسمت های مختلف بیمارستان مانند سالن انتظار، اتاق عمل، راه پله ها، پذیرش، آسانسورها و … استفاده شود.

 

مزیت قابلیت شستشو و ضد آب بودن ماربل شیت برای بیمارستان

 

 

این متریال از جنس پی وی سی تولید شده که کاملا ضد آب و قابل شستشو می باشد و چسب مصرفی برای نصب آن نیز ضد آب است. هنگام نصب دیوارپوش ماربل شیت بیمارستان می توان درزهای آن را با استفاده از چسب ماستیک بندکشی کرد تا آب به پشت آن نفوذ نکند اما در صورتی که به هر دلیلی آب به پشت ورق های ماربل نفوذ کند، هیچ مشکلی برای ورق و چسب آن به وجود نخواهد آمد.

 

طول عمر و مقاومت ماربل شیت بیمارستانی

 

 

سطح ورق ماربل شیت بیمارستان به دلیل وجود لاک UV (لایه محافظ) ضد خش و ضد ضربه بوده و طول عمر آن حداقل 25 سال است که در صورت مراقبت و نگهداری بهتر، می تواند تا 50 سال طول عمر مفید داشته باشد.

 

قیمت ماربل شیت بیمارستان

قیمت ماربل شیت بیمارستان نسبت به سنگ بسیار مناسب تر بوده و در ازای هر ورق با ابعاد 122 × 280 سانتی متر اعلام می شود. برای محاسبه قیمت تمام شده آن باید هزینه نصب و چسب آن را نیز در نظر بگیرید.

 

نصب ماربل شیت بیمارستان

 

نصب ماربل شیت بیمارستان

نصب سنگ در محیط هایی مانند بیمارستان، علاوه بر هزینه بالا بسیار زمان بر بوده و باعث از کار افتادن بخش های مختلف و توقف در کار بیمارستان می شود اما ماربل شیت بیمارستانی بدون نیاز به تخریب پوشش دیواری قبلی و در مدت زمان کوتاه با چسب نصب می شود.

حتی می توان در محیط های درمانی نصب آن را اتاق به اتاق پیش برد تا باعث وقفه در کار بخش های مختلف درمانگاه یا کلینیک نشود.