خط ثابت شعبه تهران در حال تعمیر می باشد لطفا با تلفن 09193665391 در تماس باشید.

محصولات

پارکت رنگ تیره

هنگام خرید پارکت رنگ تیره باید به نکات مختلفی توجه کرد تا زیبایی بصری و هماهنگی لازم در دکوراسیون محیط ایجاد شود؛ از مهم ترین آنها توجه به رنگ دیگر اجزای دکوراسیون، میزان نور محیط و سلیقه افراد ساکن در آن می باشد.

رنگ های تیره و سیاه بیانگر حس قدرت و پختگی هستند و در انواع سبک دکوراسیون طرفداران زیادی دارند. پارکت لمینت تیره شامل طیف های مختلفی همچون گردویی، فندقی، بلوطی، قهوه ای و طوسی تیره می شود.

 

پارکت رنگ تیره برای چه محیطی مناسب است؟

 

 

در فضایی که اجزای دکوراسیون مانند دیوارها، مبلمان و اکسسوری به رنگ های روشن انتخاب شده اند، استفاده از پارکت رنگ تیره در رنگ های دکوراسیون توازن ایجاد کرده و جلوه خاصی به محیط می بخشد اما انتخاب رنگ تیره برای تمام اجزای دکوراسیون یک محیط مانند پوشش کف، پوشش دیوارها و اکسسوری باعث ایجاد محیطی خسته کننده می شود؛ از این رو پیشنهاد می کنیم در فضایی که دیوارها و مبلمان به رنگ تیره انتخاب شده اند، از پارکت رنگ روشن استفاده کنید.

برای مشاهده مقاله پارکت لمینت چیست کلیک کنید.

 

پارکت تیره محیط را اندکی کوچک تر نشان می دهد

 

 

رنگ های تیره به علت جذب نور و انعکاس کمتر نسبت به رنگ های روشن، باعث کوچکتر دیده شدن محیط می شوند؛ از این جهت بهتر است در خانه هایی با متراژ نشیمن کم، از رنگ های روشن تر برای اجزای دکوراسیون استفاده کنید اما این نکته را در نظر داشته باشید که رعایت توازن در پالت رنگی دکوراسیون از مهم ترین نکات برای داشتن محیطی دلنشین و زیبا می باشد.

 

استفاده از پارکت رنگ تیره برای اتاق خواب

 

 

استفاده از رنگ های گرم در دکوراسیون اتاق خواب باعث ایجاد حس نشاط و سرزندگی در محیط می شود؛ بنابراین بهتر است پارکت اتاق خواب را به رنگ های فندقی و گردویی تیره انتخاب کنید.

 

کاربرد پارکت تیره در سبک های مختلف دکوراسیون

 

 

پارکت های رنگ بلوطی و طوسی تیره بیشتر در دکوراسیون مدرن مورد استفاده قرار می گیرند اما در دکوراسیون کلاسیک رنگ گردویی تیره طرفداران بیشتری دارد.

برای اطلاعات بیشتر درباره چگونگی انتخاب رنگ، مقاله نحوه انتخاب رنگ کفپوش یا پارکت را مطالعه کنید.

 

جمع بندی

هنگام استفاده از پارکت لمینت رنگ تیره باید به توازن رنگی دکوراسیون محیط توجه داشت؛ از این رو اگر اجزای دکوراسیون شما مانند مبلمان، دیوارها و اکسسوری به رنگ های روشن انتخاب شده اند، پارکت رنگ تیره می تواند زیبایی و جلوه خاصی به محیط شما اضافه کند اما در نظر داشته باشید که پوشش کف در رنگ های تیره به دلیل جذب نور، اندکی باعث کوچکتر دیده شدن فضا می شود.

به دنبال خرید پارکت هستید؟

دکورشرق برندهای برتر و آزمایش شده را ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *