خط ثابت شعبه تهران در حال تعمیر می باشد لطفا با تلفن 09193665391 در تماس باشید.

محصولات

بهترین کفپوش برای محیط اداری

بهترین کفپوش برای محیط اداری

 

یکی از مهم ترین بخش های دکوراسیون فضای اداری، انتخاب کفپوش مناسب برای دفاتر کاری است که باید بر اساس نوع فضا و کاربری آن انتخاب شود. انواع کفپوش ها با جنس، طرح، ابعاد و کاربری متفاوت در بازار موجود هستند اما بهترین کفپوش برای محیط اداری کدام است؟ در ادامه بهترین کفپوش ها برای دفتر کار و محیط اداری را معرفی می کنیم.

 

کفپوش مناسب محیط اداری و دفتر کار

یکی از مهم ترین نکته ها در انتخاب کفپوش برای محیط اداری، میزان تردد و رفت و آمد در محیط است. در محیط های اداری معمولا تردد بیشتر از محیط مسکونی می باشد؛ از این رو کفپوشی نیاز است که مقاومت بالایی در برابر تردد داشته باشد، بنابراین جنس کفپوش و ضخامت آن در کنار زیبایی و طرح جزو اولویت ها قرار می گیرند.

بهترین انتخاب ها برای پوشش کف محیط اداری و دفاتر کاری، کفپوش پی وی سی و پارکت لمینت هستند اما سرامیک هم یکی از متریال های مناسب برای این محیط به شمار می آید.

 

کفپوش پی وی سی برای محیط اداری

 

کفپوش پی وی سی برای محیط اداری

 

این متریال از مغزی pvc ساخته شده و یکی از پرطرفدارترین متریال هایی است که برای پوشش کف مورد استفاده قرار می گیرد؛ علاوه بر این به دلیل مقاومت بالا در برابر آب، قابلیت شستشو، قیمت مناسب و دیگر ویژگی ها باعث شده این کفپوش به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای محیط اداری کم تردد و مسکونی پر تردد شناخته شود. برای محیط های اداری پر تردد و همچنین محیط های تجاری (مانند مراکز خرید، سینما، مراکز همایش و …) استفاده از پارکت لمینت را به دلیل مقاومت و طول عمر بالاتر پیشنهاد می کنیم.

همانطور که گفته شد در محیط اداری تردد از محیط مسکونی بیشتر است و اکثرا عبور و مرور با کفش انجام می شود، بنابراین نیاز به شستشو و تمیزکاری بیشتری نیاز است. کفپوش PVC نظافت بسیار آسانی دارد و به دلیل اینکه از پلاستیک فشرده تولید شده، به راحتی با دستمال یا تی نم دار قابل تمیز کاری می باشد. همچنین می توان از آن در محیط آشپزخانه اداره یا دفتر کار که دارای نم و رطوبت می باشد نیز استفاده کرد.

 

ویژگی های این متریال:

 

ویژگی های این متریال:

 

• قابل شستشو و ضد آب

• قیمت اقتصادی

• عایق صدا و گرما

• قابل نصب در محیط های مرطوب

• وزن سبک (مناسب برای بازسازی)

 

پارکت لمینت برای محیط اداری

 

پارکت لمینت برای محیط اداری

 

پارکت لمینت یکی دیگر از انواع کفپوش مناسب محیط اداری به شمار می آید که به دلیل مقاومت بالا در برابر ضربه، طول عمر بالا، نصب آسان و بدون نیاز به زیرسازی، طرفداران بسیار زیادی دارد. این متریال از hdf (مشتقات چوب) ساخته شده و حس طبیعی و گرمی در محیط ایجاد می کند.

پارکت های لمینت دارای درجه مقاومت سایشی متفاوتی هستند که این درجه میزان مقاومت آنها در برابر ضربه، خط و خش و همچنین تردد را مشخص می کند. برند های پارکت دارای مقاومت سایشی AC4 و AC5 مقاومت بالایی در برابر تردد دارند و برای محیط اداری و تجاری مناسب هستند.

توجه داشته باشید که این متریال به دلیل اینکه از مشتقات چوب تهیه شده در برابر آب و رطوبت مقاومت متوسطی دارد و به طور کامل ضد آب نیست؛ از این رو باید از آن در برابر آبریزی مراقبت کرد و برای استفاده در کف محیط های مرطوب مانند آشپزخانه مناسب نمی باشد.

 

ویژگی های این متریال:

 

ویژگی های این متریال:

 

• نصب آسان بدون نیاز به چسب و زیرسازی

• سرعت نصب بالا

• قابلیت استفاده مجدد در محیط دیگر

• طول عمر بالاتر نسبت به کفپوش پی وی سی

• ایجاد حس طبیعی و گرمی در محیط

• عایق گرما و سرما

 

سرامیک برای محیط اداری

 

سرامیک برای محیط اداری

 

سرامیک یکی دیگر از متریال هایی است که برای پوشش کف محیط های اداری و دفاتر کار مورد استفاده قرار می گیرد اما به دلیل وزن بالاتر نسبت به کفپوش پی وی سی و پارکت لمینت، در پروژه های بازسازی باعث افزایش وزن ساختمان خواهد شد، از این رو کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

 

ویژگی های این متریال:

• نظافت و تمیزکاری آسان

• دوام و ماندگاری بالا

• نسوز بودن

• کاملا قابل شستشو

 

نتیجه گیری برای انتخاب بهترین کفپوش محیط اداری

هنگام انتخاب کفپوش مناسب دفتر کار و محیط اداری باید به میزان تردد محیط توجه داشت، از این روز ضخامت، جنس و مقاومت کفپوش در برابر عبور و مرور جزو معیارهای اصلی برای انتخاب آن می باشد. کفپوش پی وی سی و پارکت لمینت از مناسب ترین و پر طرفدار ترین متریال های مناسب برای پوشش کف محیط اداری به شمار می آیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *