شوروم تهران روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت تا ساعت ۱۳:۳۰ فعال می باشد.

محصولات

کفپوش طرح چوب

پخش ویدیو

دکور شرق تامین کننده کفپوش طرح چوب با قیمت دست اول می باشد.

آدرس شوروم تهران:

صادقیه، خیابان کاشانی، بلوار اباذر، نبش بوستان غربی سوم، ساختمان آیسان، ورودی اداری، طبقه ۱، واحد ۱۰۶

 

ساعت کاری:

از ۹ صبح الی 5:30 به صورت یکسره

 

تلفن تماس:

۰۲۱۴۴۰۱۵۵۴۳

 

آدرس شوروم مشهد:

چهارراه ابوطالب، ابوطالب 1، نبش شهید خیاطی 3

 

کفپوش طرح چوب یکی از پرطرفدار ترین انواع کفپوش به شمار می آید که از جنس پی وی سی تولید شده و در محیط های مختلف مسکونی و اداری کاربرد دارد. کفپوش طرح چوب پی وی سی از مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت برخوردار می باشد؛ از این رو برای پوشش کف محیط های مرطوب مانند آشپزخانه نیز کاربرد دارد.

دکور شرق به عنوان تامین کننده تخصصی این متریال، انواع کفپوش طرح چوب را در رنگ های روشن و تیره و با بالاترین کیفیت ارائه می کند.

حتما قیمت بروز کفپوش، طرح ها و نمونه های اجرایی ما را در صفحه زیر ببینید.👇🏻

مزیت های کفپوش طرح چوب منزل

از اصلی ترین ویژگی های این متریال، می توان به تنوع بالا در طرح و رنگ، نصب آسان و سریع، وزن سبک (مناسب بازسازی)، قیمت مقرون به صرفه و نظافت آسان آن اشاره کرد که باعث شده در چندین سال اخیر جزو پرطرفدارترین متریال های پوشش کف شناخته شود.

 

بهترین برند کفپوش طرح چوب

دکور شرق تامین کننده بهترین برند های کفپوش طرح چوب به نام آی دی اِس دکو و مگا فلور می باشد که این برند ها از باکیفیت ترین مواد پی وی سی و روکش های کره ای درجه یک تولید شده و دارنده استاندارد ISO9001:2008 می باشند؛ طول عمر مفید آن ها در محیط های مسکونی بین 12 الی 15 سال است.

دکور شرق با چندین سال سابقه در زمینه تامین محصولات دکوراسیون، این دو برند را به عنوان بهترین برند کفپوش طرح چوب معرفی و ارائه می کند.

 

انتخاب بین کفپوش طرح چوب تیره و روشن

 

 

استفاده از کفپوش طرح چوب طبیعی حس گرم و زنده ای به محیط منزل یا دفتر کار شما می بخشد و از مزیت های اصلی این نوع پوشش کف، می توان به تنوع بالای طرح و رنگ های آن اشاره کرد که طیف گسترده از سلیقه ها را پوشش می دهد.

انتخاب بین کفپوش طرح چوب روشن یا تیره به عوامل مختلفی مانند رنگ دیگر اجزای دکوراسیون، سلیقه افراد ساکن در آن و همچنین نور محیط بستگی دارد. اگر اکثر اجزای دکوراسیون محیط منزل یا دفتر کار شما در رنگ های روشن مانند سفید، کرم یا طوسی روشن انتخاب شده؛ پیشنهاد می کنیم برای پوشش کف از کفپوش طرح چوب قهوه ای مانند گردویی، بلوط یا راش استفاده کنید اما اگر در دکوراسیون محیط، رنگ های تیره بیشتر به کار رفته، استفاده از کفپوش طرح چوب طوسی روشن یا کرم فضای شما را دلنشین تر کرده و باعث انعکاس نور بیشتر در محیط می شود.

 

کفپوش طرح چوب برای چه محیط هایی مناسب است؟

 

 

کفپوش طرح چوب ضد آب برای پوشش کف نشیمن، اتاق خواب ها، راهرو و آشپزخانه در محیط های مسکونی قابل استفاده می باشد و به دلیل مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت، بر اثر نظافت روزانه آسیب نمی بیند.

علاوه بر این می توان از کفپوش طرح چوب پلاستیکی در محیط های اداری کم تردد مانند اتاق کار، دفاتر اداری و … نیز استفاده کرد.

 

قیمت کفپوش طرح چوب

قیمت کفپوش طرح چوب نسبت به دیگر متریال های با طرح چوب مانند پارکت لمینت، پارکت چوبی و … مناسب تر بوده و بر اساس هر متر مربع آن اعلام می شود.

 

حتما قیمت بروز کفپوش، طرح ها و نمونه های اجرایی ما را در صفحه بالا ببینید.👆🏻

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *