خط ثابت شعبه تهران در حال تعمیر می باشد لطفا با تلفن 09193665391 در تماس باشید.

محصولات

کاربردهای دیوارپوش لمسه (پارچه ای)

کاربرد دیوارپوش لمسه در منزل
دیوارپوش لمسه (پارچه ای) یکی از متریال های پرکاربرد پوشش دیوار می باشد که در محیط های مسکونی، اداری و … کاربرد دارد و باعث جلوه و زیبایی بیشتر محیط می شود. این دیوارپوش ها از پارچه، ابر و ام دی اف ساخته می شوند که در بعضی از طرح های آن، تسمه های استیل بین تایل های دیوارپوش به کار می روند.

دیوارپوش های پارچه ای در دو مدل ساده (بدون استیل) و استیل دار تولید و اجرا می شوند که مدل ساده و بدون استیل با سبک مینیمال هماهنگی بیشتری دارد. در نظر داشته باشید که انتخاب بین این دو سبک کاملا به سلیقه شما و محیط مورد نظر بستگی دارد.

نکته: دیوارپوش های پارچه ای و لمسه مدرن، نسل جدید دیوارپوش های لمسه هستند که بدون دکمه و دوخت روی سطح پارچه، تولید و نصب می شوند.

به دنبال خرید دیوارپوش لمسه هستید؟

دکورشرق تولید کننده دیوارپوش لمسه با مدرن ترین طرح ها می باشد.

در ادامه مقاله انواع کاربرد دیوارپوش لمسه را بررسی می کنیم.

 

کاربرد دیوارپوش لمسه برای دیوار پشت تخت

 

استفاده از دیوارپوش لمسه برای اتاق خواب
یکی از کاربردهای اصلی دیوارپوش لمسه در محیط های مسکونی، استفاده از آن برای دیوار پشت تخت می باشد و در اکثر طراحی های دکوراسیون مدرن و نئو کلاسیک نیز، دیوارپوش لمسه پشت دیوار تخت به کار می رود.

 

استفاده دیوارپوش لمسه برای دیوار پشت TV

در طراحی دکوراسیون داخلی نشیمن، دیوار TV را می توان به عنوان دیوار شاخص محیط در نظر گرفت؛ از این رو برای دیزاین آن استفاده از دیوار پوش لمسه یک گزینه مناسب به شمار می آید.             

توجه داشته باشید که مدل استیل دار این دیوارپوش ها برای دیوار TV کمی باعث اذیت شدن چشم ها هنگام تماشای تلوزیون می شود؛ از این رو پیشنهاد می کنیم برای زیبایی بیشتر و اذیت نشدن چشم، از مدل بدون استیل برای دیوار تلوزیون استفاده کنید.

 

کاربرد دیوارپوش لمسه برای دیوار نشیمن (پذیرایی)

 

استفاده از دیوارپوش لمسه برای نشیمن
دیوارپوش های لمسه با داشتن روکش پارچه ای باعث ایجاد فضایی لوکس می شوند و محیط شما را گرم و صمیمی تر جلوه می دهند.

 

استفاده دیوار پوش لمسه برای ورودی منزل (کوریدور)

 

دیوارپوش لمسه برای ورودی منزل
یکی از گزینه های مناسب برای زیبا سازی ورودی منزل، استفاده از دیوارپوش های پارچه ای یا لمسه همراه با نیمکت نشیمن می باشد.

 

کاربرد دیوارپوش لمسه برای دفتر کار

 

دیوارپوش لمسه کاربرد در دفترکار
استفاده از دیوار پوش های پارچه ای یا لمسه به علت ویژگی عایق صدا بودن در دفتر کار و اتاق مدیریت از محبوبیت بالایی برخوردار است و می توان با اجرای دیوارپوش لمسه برای دیوار پشت میز مدیریت، جلوه خاصی به دکوراسیون محیط بخشید.

 

استفاده دیوارپوش لمسه برای استودیو ضبط صدا و ویدئو

در محیط استودیو نباید هیچ گونه ارتعاش و بازگشت صدایی وجود داشته باشد؛ از این رو دیوارپوش های لمسه به علت اینکه از ابر و پارچه ساخته شده اند، عایق عالی صوت هستند و یک گزینه مناسب و کاربردی برای استودیو ضبط صدا و ویدئو به شمار می آیند.

 

کاربرد دیوارپوش لمسه برای اتاق جلسات و کنفرانس

 

دیوارپوش لمسه برای اتاق جلسات و کنفرانس
زیبایی دکوراسیون اتاق جلسات و کنفرانس از اهمیت بالایی برخوردار است و دیوارپوش های لمسه در عین زیبایی، عایق عالی صوتی برای این محیط به شمار می آیند.

به دنبال خرید دیوارپوش لمسه هستید؟

دکورشرق تولید کننده دیوارپوش لمسه با مدرن ترین طرح ها می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *