خط ثابت شعبه تهران در حال تعمیر می باشد لطفا با تلفن 09193665391 در تماس باشید.

محصولات

نصب کفپوش روی سرامیک

نصب کفپوش روی سرامیک

 

برای نصب کفپوش روی سرامیک، باید توجه داشته باشید که کفپوش پی وی سی بر روی سطوح مختلف مانند سرامیک، سیمان، کاشی و … قابل اجراست اما در 95 درصد مواقع باید حتما یک مرحله زیرسازی انجام شود. این کفپوش هرچند ضد آب و قابل شستشو می باشد اما برای استفاده در محیط های حمام و سرویس بهداشتی مناسب نیست.

در ادامه به توضیح مراحل نصب کفپوش روی سرامیک می پردازیم.

 

مراحل نصب کفپوش روی سرامیک

 

مراحل نصب کفپوش روی سرامیک

 

هنگام نصب کفپوش پی وی سی روی سرامیک، ابتدا باید یک مرحله زیرسازی برای پر شدن درز و شکاف های سرامیک روی آن انجام شود که این کار باعث افزایش کیفیت خروجی پس از نصب خواهد شد.

مرحله زیرسازی توسط نصاب و به وسیله سیمان و چسب چوب انجام می شود که یک روز زمان می برد و بعد از 24 ساعت، نصب کفپوش روی سرامیک ها امکان پذیر می باشد.

برای نصب کفپوش روی سرامیک، ابتدا پشت تایل ها و سطح زمین با چسب مخصوص، چسب اندود شده و سپس تایل ها به کف زمین چسبیده می شوند.

ضخامت کفپوش پی وی سی 2 میلی متر و ضخامت زیرسازی 1 میلی متر است که به طور کلی 3 میلی متر روی سطح سرامیک شما اضافه می شود و ضخامت چندان زیادی ندارد.

در انتها پس از نصب کفپوش پلاستیکی روی سرامیک، از قرنیز یا اسکوتی برای پوشاندن درز دور تا دور دیوار استفاده می شود که باعث زیبایی بیشتر، جلوگیری از بلند شدن کفپوش ها و گیر کردن آشغال در کناره تایل ها خواهد شد.

در صورتی که دور تا دور دیوار شما پاخور سنگی وجود دارد، می توانید از اسکوتی استفاده کنید، در غیر این صورت انتخاب بین قرنیز یا اسکوتی سلیقه ای است (قرنیز از زیبایی بیشتری برخوردار می باشد).

 

نکات مهم نصب کفپوش روی سرامیک

 

نکات مهم نصب کفپوش روی سرامیک

 

1. قبل از نصب کفپوش ها، کف محیط باید عاری از هر گونه سنگ ریزه و کثیفی باشد.

2. کفپوش ها را از 48 ساعت قبل در محیط موردنظر قرار دهید تا دمای آنها با دمای محیط یکسان شود و چسب کفپوش به خوبی بچسبد (دمای بین 18 الی 25 درجه مناسب است).

3. پس از نصب کفپوش pvc روی سرامیک، تا 24 ساعت از دست زدن به تایل ها و کشیدن اجسام سنگین مانند میز و مبل روی آنها جلوگیری کنید.

دکور شرق یکی از تامین کننده های اصلی کفپوش در ایران است و بیش از 30 کد رنگی کفپوش پی وی سی را در دو ابعاد 15 در90 و 20 در 120 سانتی متر با ضخامت 2 میلیمتر ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *