خط ثابت شعبه تهران در حال تعمیر می باشد لطفا با تلفن 09193665391 در تماس باشید.

محصولات

ماربل شیت طرح بتنی و پتینه ای

پخش ویدیو

ماربل شیت طرح بتنی یا پتینه ای یکی از جدیدترین انواع دیوارپوش ها است که به آن ماربل شیت سیمانی یا بتنی نیز گفته می شود.

طرح بتنی یا سیمانی در بعضی از متریال های پوشش دیوار مانند میکروسمنت نیز در بازار ارائه می شود که این متریال علاوه بر قیمت بالا، نصب دشواری دارد اما ماربل شیت های طرح سمنت برای فضاهایی با دکوراسیون مدرن بسیار مناسب بوده و نصب بسیار آسان تری نسبت به میکروسمنت دارد.

ماربل شیت ها از ابتدا با طرح سنگ در بازار ارائه شدند اما امروزه این متریال با طرح سیمانی یا پتینه نیز تولید می شود که معمولا به صورت براق موجود است.

 

خرید ماربل شیت طرح بتنی

 

 

شرکت دکور شرق، تامین کننده ماربل شیت، این متریال را در طرح های سنگ و سمنت (پتینه ای) در دو مدل مات و براق و با بالاترین کیفیت ارائه می کند.

قیمت ماربل شیت طرح پتینه ای در ازای هر ورق با ابعاد 122 در 280 سانتی متر اعلام می شود که شما می توانید برای اطلاع از قیمت بروز و خرید ماربل شیت طرح بتنی به صفحه اصلی ماربل شیت در سایت دکور شرق مراجعه کنید.

ویژگی های ماربل شیت پتینه ای

• کاملا ضد آب و قابل شستشو

• وزن سبک

• نصب آسان

• قیمت مقرون به صرفه نسبت به سنگ و سرامیک

• ضد خش و ضد ضربه

• طول عمر بیش از 15 سال

• ظاهر یکپارچه و بدون درز

 

کاربرد های ماربل شیت طرح سیمانی

 

 

استفاده از ماربل شیت طرح پتینه مات برای دیزاین دیوار تی وی و محیط نشیمن، نمای مدرن و بسیار زیبایی به دکوراسیون محیط می بخشد اما برای دیوار های حمام و سرویس بهداشتی، پیشنهاد می کنیم از مدل های براق استفاده کنید.

ماربل شیت طرح بتن یا پتینه در رنگ های طوسی، کرم و قهوه ای تولید می شود. در صورتی که قصد اجرای این محصول در فضاهای بزرگ مانند حمام و سرویس بهداشتی را دارید، می توانید از رنگ های مکمل مانند ماربل شیت مشکی با رگه های سفید یا ماربل شیت سفید با رگه های مشکی استفاده کنید تا نمای زیباتری به محیط ببخشد. اگر قصد اجرای ماربل شیت طرح سمنت در آشپزخانه را دارید، به دلیل وجود اکسسوری های زیاد و رنگ های مختلف در این محیط، پیشنهاد می کنیم به صورت تک رنگ آن را اجرا کنید اما برای اجرای آن در تی وی وال، ترکیب ماربل شیت سیمانی در کنار ترمووال یا ترکیب آن با رنگ های طوسی و مشکی، نمای مدرن و زیبایی به دیوار تی وی منزل یا دفتر کار شما می بخشد.