قیمت نصب قرنیز

قیمت نصب قرنیز به عوامل مختلفی مانند متراژ فضا، عرض قرنیز، روش نصب و میزان تجربه نصاب بستگی دارد و نصب اصولی آن با استفاده از مقداری چسب آکواریوم و میخ بادی انجام می شود.

اجرت نصب قرنیز هر متر طول:

 هزینه نصب قرنیز بر حسب متر طول تعیین شده و برای متراژ کمتر از ۵۰ متر، قیمت به صورت ورودی محاسبه می گردد که در شهر تهران این مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.

قیمت های اعلام شده فقط اجرت نصب قرنیز بوده و هزینه خود متریال و چسب آن به صورت جداگانه محاسبه می شود. قیمت قرنیز از متری ۳۰ هزار تومان و قیمت چسب آن برای هر متر حدودا ۸ هزار تومان می باشد.

هزینه نصب قرنیز بر روی قرنیز های سنگی و قدیمی

در صورتی که روی دیوار مورد نظر از قبل قرنیز نصب شده باشد و نیاز به کندن آن ها و زیرسازی مجدد باشد، اجرت آن به صورت جداگانه از قیمت نصب قرنیز محاسبه می گردد که هزینه تخریب و گچکاری برای یک واحد ۱۰۰ متری حدود ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان می باشد.

در صورتی که از قبل بر روی دیوار ها قرنیز سنگی نصب شده باشد، برای نصب قرنیزهای جدید می توان از ۳ روش عمل کرد:

  • روش اول: کندن قرنیز های سنگی و نصب مدل های جدید بر روی دیوار است.
  • روش دوم: نصب شاخه های جدید بر روی قرنیز های سنگی است. در نظر داشته باشید در این روش باید ارتفاع قرنیز های جدید به گونه ای باشد که مدل های سنگی را پوشش دهد.
  • روش سوم: استفاده از قرنیز های مخصوص برای نصب بر روی مدل های سنگی است که تا ۹ الی ۱۰ سانتی متر قرنیز های سنگی را پوشش می دهند.
روشهای جایگزین کردن قرنیز های قدیمی 2

دکور شرق تامین کننده و مجری قرنیز پی وی سی و ام دی اف

هنگام نصب برای برش قرنیز از دستگاه فارسی بر استفاده می شود و برای کنج های دیوار، شاخه ها با زاویه ۴۵ درجه برش داده می شوند. نصب این متریال بر روی دیوار های گچی و کاغذ دیواری با استفاده از میخ بادی و چسب انجام می شود به این صورت که پشت شاخه ها چسب اندود شده و با چند شلیک میخ بادی، قرنیز روی دیوار نصب می شود اما برای نصب آن بر روی دیوار های سنگی فقط از چسب (آکواریوم) استفاده می شود.
نصاب قرنیز برای برش و نصب هر دو مدل قرنیز پی وی سی و mdf از یک روش استفاده می کند؛ از این رو قیمت نصب قرنیز پی وی سی و mdf تفاوتی نداشته و یکسان است.

اجرت نصب قرنیز نوری

نصب قرنیز نوری در دو مرحله تفکیک می شود؛ مرحله اول نصب این متریال است که هزینه آن همانند دیگر مدل ها می باشد اما مرحله بعدی سیم کشی و اتصال نور به قرنیز ها است که هزینه این مرحله به صورت جداگانه محاسبه می شود. هزینه لاین نوری و نصب آن هر متر طول حدود ۲۵۰,۰۰۰ تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *