خط ثابت شعبه تهران در حال تعمیر می باشد لطفا با تلفن 09193665391 در تماس باشید.

محصولات

بهترین برند پارکت

بهترین برند پارکت

 

بهترین برند پارکت کدام است؟ اگر تا به حال سری به فروشگاه های حضوری و مجازی پارکت لمینت زده باشید، با تعداد زیادی برند مختلف مواجه شده اید که انتخاب از میان آنها چندان راحت نیست.

 

ما در دکور شرق با توجه به بیش از 6 سال تجربه تامین و اجرای متریال های دکوراسیون داخلی، برند های مختلف را بررسی کرده و بهترین برند های پارکت لمینت را در این مطلب به شما معرفی می کنیم. این مقایسه بر اساس چندین سال اجرا و استفاده از متریال ها می باشد و صرفا بر اساس اطلاعات تئوری نیست.

 

در حال حاضر به دلیل قوانین گمرکی که واردات پارکت به ایران را غیر ممکن کرده، 99 درصد پارکت های موجود در بازار، داخل کشور مونتاژ می شوند که هر کدام از متریال با کیفیت های متفاوتی برای ساخت استفاده می کنند. اگر برند کاملا وارداتی در بازار ایران موجود باشد، قیمت آن بیشتر 1,200,000 تومان به ازای هر متر مربع می باشد.

 

در نظر داشته باشید که برخی از برند های تولید داخل ایران، کیفیتی هم رده برند های وارداتی دارند و می توانید بهترین پارکت های موجود در ایران را مقایسه کرده و از میان آنها انتخاب کنید.

 

عوامل موثر در انتخاب بهترین برند پارکت

در انتخاب بهترین برند لمینت، متریال های به کار رفته در تولید آن و همچنین گارانتی از اهمیت بالایی برخوردارند.

 

بررسی متریال برای ساخت پارکت

 

بررسی متریال برای ساخت پارکت

 

پارکت لمینت از 4 بخش تشکیل می شود: مغزی HDF، روکش (لایه طرح)، اُورلی (لایه پوششی) و کلیک. در ساخت و تولید پارکت، کیفیت اچ دی اف بیشترین اهمیت را در بین دیگر بخش ها دارا می باشد. برند هایی که از HDF ترک استفاده می کنند، از کیفیت بالایی برخوردارند و بعد از آن در بین HDF های ایرانی، کیفیت برند پویا پلاس نسبت به دیگر برند ها بالاتر می باشد.

 

روکش هایی که برای ساخت پارکت مورد استفاده قرار می گیرند، کیفیت های مختلفی دارند اما از بهترین روکش ها می توان به روکش شرکت شات دکور و شرکت اینترپرینت آلمان اشاره کرد. همچنین درجه مقاومت سایشی و لایه اُورلی که در سطح پارکت قرار گرفته است، عامل اصلی مقاومت آن در برابر خط و خش می باشد.

کلیک های پارکت نیز باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا به مرور زمان دچار آسیب نشوند؛ یکی از بهترین مدل های کلیک از نوع Valinge می باشد.

 

در ادامه بهترین برند های پارکت لمینت را معرفی می کنیم که چندین ساله در بازار در حال فعالیت هستند و رضایت مشتریان خود را جلب کرده اند. در نظر داشته باشید که اگر نظر تیم فنی دکور شرق در طول زمان تغییر کند و برند های دیگری از نظر کیفیت از رقبا پیشی بگیرند، این مطلب آپدیت و نام برند ها ذکر می شود.

 

برای مشاهده طرح ها و خرید پارکت از دکور شرق کلیک کنید.

 

1 – مونتکس

علت اینکه این برند در صدر جدول بهترین برند پارکت لمینت قرار گرفته، دارا بودن بالاترین کیفیت نیست؛ بلکه قیمت مناسب در کنار کیفیت بسیار بالا به دلیل استفاده از متریال های تمام وارداتی می باشد. همچنین این پارکت دارای گارانتی کتبی 5 ساله کارخانه نیز می باشد.

 

این برند از اچ دی اف (HDF) برند KASTAMONU ترکیه، روکش شرکت شات دکور آلمان و اُورلِی شرکت لیگنا (لایه ضد خش) استفاده کرده که تمامی این متریال ها دارای کیفیت بالایی می باشند و این موضوع باعث شده تا برند مونتکس از بهترین مارک های پارکت به شمار آید.

 

این برند با دارا بودن درجه مقاومت سایشی AC4، از مقاومت بالایی در برابر خط و خش برخوردار است و برای محیط های مسکونی، اداری و تجاری قابل استفاده می باشد. شرکت تولیدی این برند از کلیک های نوع ولینگه Valinge استفاده کرده که نصب آن بسیار آسان بوده و باعث افزایش کیفیت اجرای آن شده است.

 

برای مشاهده طرح ها و قیمت پارکت مونتکس کلیک کنید.

 

2 – رینبو

در مقایسه و معرفی بهترین برند پارکت، می توان به برند رینبو اشاره کرد که یکی از با کیفیت ترین برند های پارکت با سابقه درخشان است و محصولات خود را در چندین سری به بازار ارائه کرده است.

 

سری پارکت کامپلکس و کامرشیال دارای کیفیت یکسانی هستند اما از نظر طرح و تایل ها متفاوتند. این دو سری از برند رینبو دارای HDF شرکت Dare ترکیه می باشند که این شرکت، از برترین شرکت های سازنده اچ دی اف و تامین کننده HDF پارکت های آلمانی می باشد.

 

همچنین برای تولید آنها از روکش شرکت اینتر پرینت آلمان و کلیک هایی با پارافین جامد استفاده شده و دارای گارانتی کتبی 10 ساله کارخانه نیز می باشند.

 

برای مشاهده طرح ها و قیمت پارکت رینبو کلیک کنید.

 

سری پارکت اکوپلاس از برند رینبو، دارای روکش شرکت اینتر پرینت آلمان و HDF شرکت پویا پلاس (با کیفیت ترین شرکت HDF ایرانی) می باشد که نسبت به دو سری دیگر این برند قیمت مناسب تری داشته و برای محیط مسکونی قابل استفاده است. این سری همراه با گارانتی کتبی 10 ساله مخصوص محیط مسکونی عرضه می شود.

 

سری اکو پلاس از تنوع بالایی در طرح برخوردار است و در دو مدل شیار دار و بدون شیار موجود می باشد که از نظر کیفیت تفاوتی ندارند اما پس از نصب مدل شیار دار، بین تایل های آن شیار هایی ایجاد می شود که از نما و زیبایی متفاوتی برخوردار بوده و انتخاب میان آنها به سلیقه شما بستگی دارد.

 

قیمت مدل شیار دار حدود 8 درصد نسبت به مدل بدون شیار بالاتر می باشد که این اختلاف قیمت به دلیل طولانی تر بودن پروسه تولید آن است.

 

برای مشاهده طرح ها و قیمت پارکت اکوپلاس کلیک کنید.

 

3 – زنیت

این برند جزو برترین برند های پارکت است که به دلیل استفاده از متریال های با کیفیت، از قیمت بالایی نیز برخوردار می باشد.

اچ دی اف به کار رفته در این پارکت، از شرکت چامسان ترکیه است که مقاومت آن در برابر رطوبت، نسبت به دیگر برند های پارکت بالاتر می باشد.

 

درجه مقاومت سایشی پارکت زنیت AC5 است اما این درجه عمدتا در محیط های تجاری مورد استفاده قرار می گیرد و استاندارد مقاومت سایشی مورد نیاز برای محیط های مسکونی AC4 است؛ بنابراین این پارکت در محیط های مسکونی تفاوتی با پارکت های دارای AC4 ندارد.

 

اکثر پارکت ها دارای ضخامت 8 میلی متری هستند اما ضخامت پارکت برند زنیت 12 میلی متر می باشد. همچنین ابعاد تایل دیگر برند ها عموما 20 × 120 سانتی متر است اما تایل های این برند دارای ابعاد 30 × 120 و 40 × 240 سانتی متر هستند که تمامی این موارد باعث خاص بودن و قیمت بالای این برند شده است.

 

بهترین پارکت خارجی

 

بهترین پارکت خارجی

 

همانطور که در ابتدای مطلب نیز گفته شد، به دلیل ممنوعیت های مختلف جهت واردات پارکت به ایران، در حال حاضر پارکتی به عنوان بهترین پارکت خارجی در بازار موجود نیست و در صورت موجود بودن، از باقیمانده های انبار خرید های قبلی فروشگاه ها می باشد.

 

بهترین پارکت ایرانی

 

بهترین پارکت ایرانی

 

در این مطلب با هدف معرفی بهترین برند لمینت، چندین مدل از بهترین پارکت ایرانی با متریال وارداتی و با کیفیت را بررسی و معرفی کردیم. این برند ها از متریال های متفاوتی برای تولید استفاده می کنند که همین امر باعث تفاوت در کیفیت آنها شده است.

برخی از این شرکت ها، برترین تکنولوژی ساخت و مواد اولیه را جهت ساخت پارکت ها به کار می برند و از نظر کیفیت با پارکت های آلمانی و ترکیه ای هم رده هستند.

 

جمع بندی بهترین برند پارکت لمینت

 

هزینه کردن بابت خرید برند های پارکتی که از لحاظ قیمتی کمی پایین تر از دیگر برند ها هستند اما از لحاظ کیفیت، تفاوت بسیاری میان آنها وجود دارد؛ امری اشتباه است زیرا این پارکت ها در مدت زمان کوتاهی آسیب می بینند و دوام بالایی ندارند. علاوه بر این اختلاف قیمت آنها با برند های برتر پارکت ایرانی چندان زیاد نیست و اختلاف قیمت آنها جزئی می باشد.

بنابراین پیشنهاد می کنیم برند هایی را انتخاب کنید که از لحاظ کیفیت و طول عمر دارای استاندارد هستند و رضایت مشتریان قبلی خود را جلب کرده اند.

برند مونتکس از بهترین پارکت لمینت های موجود در ایران به شمار می رود که در کنار کیفیت بالا، از قیمت مناسبی برخوردار بوده و برای محیط های مسکونی، اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.

در نظر داشته باشید که برند های با کیفیت دیگری هم در بازار وجود دارند که فرصت استفاده و تست آنها را نداشته ایم. بهتر است هنگام خرید با اضافه کردن گزینه ها انتخاب را سخت تر نکنید.

 

خرید پارکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *