محصولات

لمسه کاری مشهد

پخش ویدیو

دکور شرق تولید کننده و مجری تخصصی دیوارپوش لمسه در مشهد می باشد.

• طرح های بدون استیل هر متر مربع ۱,50۰,۰۰۰ تومان

• طرح های استیل دار هر متر مربع ۱,80۰,۰۰۰ تومان

• طرح های دکمه ای هر متر مربع ۱,9۰۰,۰۰۰ تومان

• لمسه نشیمن هر متر مربع ۱,7۰۰,۰۰۰ تومان

آدرس شوروم دکور شرق:
مشهد، چهارراه ابوطالب، ابوطالب ۱، نبش شهید خیاطی ۳

 

ساعت کاری:
از ۹ صبح الی 8 شب به صورت یکسره

 

تلفن تماس:

۰۵۱۳۷۰۵0214

پروسه زمانی اجرای دیوار کوب لمسه در مشهد

 

لمسه کاری دیوار در مشهد

 

پروسه بازدید تا نصب لمسه کاری دیوار در مشهد از زمان درخواست بازدید تا نصب به طور کامل ۴ روز زمان میبرد. در نظر داشته این زمان برای پروژه های لمسه کوبی مشهد می باشد و برای پروژه های شهرستان های اطراف شهر مشهد تا ۶ روز کاری زمان نیاز است.

 

مراحل تولید و اجرای لمسه کاری در مشهد

 

مرحله بازدید

ابتدا یک مرحله بازدید از پروژه به صورت رایگان انجام شده و ابعاد دیوار ها برداشت می شود. بعد از مرحله بازدید با توجه به ابعاد و طرح درخواستی شما برآورد هزینه انجام خواهد شد و پیش فاکتور صادر می شود. در نظر داشته باشید در انتخاب طرح و رنگ پارچه می توانید از کارشناسان دکور شرق نیز مشاوره بگیرید .

 

مرحله تولید

این دیوارپوش ها از سه متریال ام دی اف، ابر و روکش پارچه یا چرم در کارگاه دکور شرق واقع در مشهد با بالاترین کیفیت تولید می شوند. همچنین در بعضی از طرح ها، تسمه های استیل بین تایل های لمسه به کار می روند. در نظر داشته باشید که تمامی طرح ها با روکش پارچه های مختلف قابل تولید می باشند.

 

اجرای دیوارپوش لمسه در مشهد

 

مرحله اجرا

بعد از مرحله تولید، دیوار پوش های آماده شده توسط تکنسین مجرب دکور شرق در محل پروژه نصب می شوند. بعد از اتمام مرحله اجرا، نوبت تحویل کار به کارفرما یا مهندس ناظر پروژه می رسد و در صورت وجود خطا، اصلاحیات لازم انجام می شود تا رضایت ۱۰۰ درصد کارفرما دریافت شود.

 

لمسه کوبی درب در مشهد

دکور شرق علاوه بر تولید و اجرای دیوارپوش پارچه ای در مشهد، اجرای لمسه درب به جهت عایق شدن در برابر صوت را نیز انجام می دهد.

 

لمسه کوبی درب در مشهد

 

برای ثبت سفارش و درخواست بازدید در شهر مشهد می توانید به صورت آنلاین از طریق لینک های ارتباطی یا به صورت حضوری به شوروم دکور شرق مراجعه کنید.

 

ارتباط مستقیم با کارشناس فروش