ترکیب ماربل شیت و ترمووال

پخش ویدیو

ترکیب ماربل شیت و ترمووال از جدید ترین ترند های دکوراسیون داخلی است که نمای چوب و سنگ طبیعی را در کنار یکدیگر به نمایش می گذارد و علاوه بر نمای مدرن، حس گرم و زنده ای به محیط می بخشد. استفاده از ترکیب ترمووال و ماربل شیت برای دیزاین در محیط های مسکونی، اداری و تجاری کاربرد دارد.

جهت مشاهده طرح ها و قیمت هر محصول کلیک کنید.

ماربل شیت و ترمووال چیست؟

 

 

ماربل شیت که از جنس پی وی سی و پودر سنگ ساخته شده، به صورت ورق هایی با ابعاد ۱۲۲ در ۲۸۰ سانتی متر تولید می شود و در طرح های سنگ و سمنت در بازار موجود است. وزن سبک این متریال و دوام و طول عمر آن باعث شده تا یکی از پرطرفدار ترین دیوار پوش ها در صنعت ساختمان شناخته شود.

ترمووال در دو مدل پی وی سی و چوبی و با تنوع بالا ساخته می شود. مدل های چوبی معمولا با عرض ۵۰ سانتی متر و مدل های پی وی سی معمولا با عرض ۱۲ الی ۲۰ سانتی متر تولید و ارائه می شوند. این متریال از مقاومت بالایی در برابر ضربه و خش برخوردار بوده و همچنین به دلیل نظافت آسان، نصب سریع، وزن سبک و … در دکوراسیون داخلی کاربرد بسیار زیادی دارد.

 

کاربرد ماربل شیت و ترمووال

ترکیب ترمووال و ماربل شیت به عنوان یک گزینه برتر برای پوشش دیوار در فضای داخلی شناخته می شود که برای محیط نشیمن و دیوار TV، دیوار پشت تخت، ورودی منزل، راهرو، فروشگاه ها و … کاربرد دارد. در ادامه به اصلی ترین کاربرد های ترکیب ماربل شیت و ترمووال اشاره می کنیم.

 

استفاده از ترمووال و ماربل شیت برای دیوار TV

 

 

برای طراحی و ساخت تی وی وال از دیوارپوش و متریال های مختلفی استفاده می شود اما از جدیدترین آن ها می توان به ماربل شیت و ترمووال اشاره کرد.

تی وی وال معمولا با متریال هایی متفاوت از دیگر دیوار ها دیزاین می شود و در طراحی های جدید استفاده از ترکیب ترمووال و ماربل شیت برای دیوار TV بسیار پرطرفدار است.

 

استفاده از ترمووال و ماربل شیت برای دفتر کار

 

 

ترکیب ترمووال و ماربل شیت یکی از گزینه های مناسب برای پوشش دیوار در محیط های اداری است. ترمووال که با رنگ و مدل های متنوع در بازار عرضه می شود، حس گرم و صمیمی به دفتر کار می بخشد؛ علاوه بر این مدل های چوبی پشت فوم دار عایق صدا هستند و برای محیط های اداری (اتاق مدیریت، جلسات، اتاق کار و …) بسیار پرکاربرد هستند.

 

ماربل شیت و ترمووال برای راهرو و لابی

 

 

ترکیب ماربل شیت و ترمووال برای راهرو و لابی ساختمان نیز مورد استفاده قرار می گیرد که نمای مدرن و زنده ای به محیط لابی و راهرو می بخشد. این دو متریال نصب آسانی داشته و بدون نیاز به تخریب، بر روی دیوارپوش قبلی نصب می شود؛ علاوه بر این به دلیل وزن سبک، باعث کاهش بار مرده ساختمان می شود و قیمت آن ها نسبت به دیگر متریال ها (مخصوصا سنگ اسلب طبیعی) بسیار مناسب تر است.

 

ترکیب ترمووال و ماربل شیت نمایانگر چوب و سنگ طبیعی

استفاده از ماربل شیت و ترمووال، نمایانگر عناصر اصلی طبیعت، چوب و سنگ در کنار یکدیگر است که حس طبیعی و زنده ای به محیط می بخشد.

 

انتخاب ترکیب رنگ مناسب ترمووال و ماربل شیت در کنار یکدیگر

هنگام انتخاب رنگ ماربل شیت و ترمووال، پیشنهاد می کنیم ماربل شیت با زمینه رنگ خنثی (مانند طوسی، سفید و مشکی) انتخاب کرده و در کنار آن از ترمووال های رنگ چوب استفاده کنید که ترکیب آن ها، حس گرم و زنده ای به محیط شما می بخشد.

در صورتی که طرفدار ترمووال های رنگ چوب نیستید، می توانید از رنگ های خنثی مانند طیف طوسی روشن تا تیره استفاده کنید اما بهتر است برای جلوگیری از سرد و بی روح شدن دکوراسیون، در دیگر اجزای محیط از رنگ های گرم یا چوب استفاده شده باشد.

 

نحوه نصب ترمووال و ماربل شیت

از ویژگی های اصلی این دو متریال که باعث شده در دکوراسیون بسیار پرطرفدار شوند، نحوه نصب سریع و آسان آن ها است. نحوه نصب ماربل شیت و ترمووال کمی متفاوت است؛ به این صورت که برای نصب ماربل ها از چسب پلی یورتان استفاده می شود اما ترمووال با میخ، پیچ یا چسب قابل نصب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *