خط ثابت شعبه تهران در حال تعمیر می باشد لطفا با تلفن 09193665391 در تماس باشید.

محصولات

ماربل شیت بین کابینتی و آشپزخانه

پخش ویدیو

دیوارپوش بین کابینتی می تواند از مدل و جنس های مختلفی باشد که از پرطرفدارترین آن ها می توان به ماربل شیت بین کابینتی اشاره کرد. ماربل شیت که از جنس پی وی سی و درصدی پودر سنگ تولید شده، با ابعاد 122 در 280 سانتی متر ارائه می شود که بر اساس عرض مابین کابینت ها، در عرض 60 سانتی متر برش می خورد و هر یک ورق ماربل شیت 560 سانتی متر در عرض 60 سانتی متر را پوشش می دهد. در صورتی که طول بین کابینت بیشتر از این متراژ باشد، بیشتر از 1 ورق نیاز است.

 

ویژگی های ماربل شیت بین کابینتی

 

ویژگی های ماربل شیت بین کابینتی

 

این متریال به دلیل ویژگی هایی مانند نصب آسان، وزن سبک، سطح آنتی باکتریال، ضد آب و ضد خش بودن یکی از بهترین دیوارپوش های بین کابینتی جدید است که به دلیل ضخامت کم، بدون نیاز به تخریب بر روی کاشی و سرامیک های قبلی قابل نصب می باشد.

علاوه بر این ماربل شیت به دلیل ظاهر مشابه سنگ های اسلب لوکس، نمای زیبا و منحصر به فردی به فضای بین کابینتی و آشپزخانه شما می بخشد و به عنوان بین کابینتی طرح سنگ نیز در بازار شناخته می شود.

 

 

قیمت ماربل شیت بین کابینتی

قیمت دیوار پوش بین کابینتی ماربل شیت را می توانید داخل صفحه اصلی ماربل شیت در سایت دکور شرق مشاهده کنید و برای خرید ماربل شیت بین کابینتی می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید یا به صورت حضوری به شوروم دکور شرق در تهران و مشهد مراجعه کنید.

نحوه نصب ماربل شیت بین کابینت

ورق های ماربل با کاتر قابل برش هستند و نصب آن ها به وسیله چسب مخصوص آن انجام می شود که این چسب کاملا ضد آب بوده و از گیرایی بالایی نیز برخوردار است. پیشنهاد می کنیم به دلیل ظرافت بیشتر در برش و نصب، اجرای آن را به نصاب متخصص بسپارید.

همچنین برای لبه بین کابینتی و صفحه کابینت از قرنیز آب بند استفاده می شود که باعث پوشش درز ها و جلوگیری از نفوذ آب به کابینت های پایین خواهد شد.

در نظر داشته باشید که بهتر است نصب سنگ مصنوعی بین کابینتی (ماربل شیت) بعد از نصب کابینت ها انجام شود اما در صورت تمایل امکان نصب آن قبل از کابینت ها وجود دارد.

 

آیا بین کابینتی ماربل شیت برای پشت گاز مناسب است؟

 

 

ورق ماربل شیت اشتعال پذیر نیست و برای فضای بین کابینت کاملا استاندارد و مناسب می باشد اما باید توجه داشته باشید که حرارت گاز ممکن است باعث آسیب به ورق های ماربل و کدر شدن سطح آن شود که برای جلوگیری از این مورد، شیشه های نسوز برای پشت گاز ارائه می شوند.

برای اینکه متوجه شوید برای دیوار پشت گاز به شیشه نسوز احتیاج دارید یا نه، دست خود را روی دیوار پشت گاز قرار دهید؛ اگر حرارت شعله گاز به گونه ای باشد که تحمل آن را نداشته باشید، پیشنهاد می کنیم از شیشه نسوز برای دیوار پشت گاز استفاده کنید.

مجموعه دکور شرق با 6 سال سابقه در زمینه تامین ماربل شیت آشپزخانه، شیشه نسوز را برای جلوگیری از آسیب ورق ها در پشت گاز ارائه می کند که این محصول با ابعاد 30 و 20 در 80 سانتی متر و ضخامت 8 میلی متر موجود بوده و با پیچ استیل قابل نصب می باشد.

 

نحوه انتخاب رنگ ماربل شیت آشپزخانه

 

نحوه انتخاب رنگ ماربل شیت آشپزخانه

 

این محصول از تنوع بالایی در طرح و رنگ برخوردار است که ما در مجموعه دکور شرق علاوه بر بین کابینتی طرح سنگ، ماربل با طرح سمنت و همچنین رنگ های ساده مانند سفید نیز ارائه می کنیم. ماربل با رنگ سفید ساده برای آشپزخانه هایی با کابینت سفید نمای مدرن و شیکی به نمایش خواهد گذاشت.

برای انتخاب رنگ، پیشنهاد می کنیم رنگ ماربل شیت آشپزخانه را با رنگ کابینت ها هماهنگ کنید؛ به عنوان مثال اگر رنگ کابینت ها سفید باشد، می توانید از بین کابینتی سفید با رگه های طوسی یا مشکی استفاده کنید، علاوه بر این بین کابینتی مشکی با رگه های سفید نیز جلوه زیبایی به آشپزخانه شما می بخشد.

اگر رنگ کابینت های آشپزخانه شما طوسی باشد، انتخاب بین کابینتی طوسی یا سفید با رگه های طوسی نیز می تواند ایده آل باشد.

در صورت تمایل می توانید دیوارپوش بین کابینتی را نزدیک ترین رنگ و طرح با صفحه کابینت انتخاب کنید.

 

آیا ماربل شیت به عنوان صفحه کابینت مناسب است؟

مقاومت ورق های ماربل در برابر حرارت نسبت به کورین و دیگر صفحه های کابینت پایین تر است و به همین دلیل استفاده از ماربل شیت برای صفحه کابینت را پیشنهاد نمی کنیم.

صفحه کابینت در معرض قابلمه داغ قرار می گیرد و باید از مقاومت بالایی در برابر حرارت برخوردار باشد؛ علاوه بر این لبه های ماربل شیت همانند صفحه کابینت گرد نیست.