خط ثابت شعبه تهران در حال تعمیر می باشد لطفا با تلفن 09193665391 در تماس باشید.

محصولات

ست کردن دیوار پوش با پارچه مبل و تخت خواب

ست کردن دیوار پوش با پارچه مبل و تخت خواب

 

یکی از ترند های جدید دکوراسیون داخلی که به تازگی مورد توجه مهندسین و طراحان دکوراسیون قرار گرفته، ست کردن پارچه دیوارکوب با پارچه مبل و تخت خواب است.

دیوار پوش های پارچه ای که با نام های دیوار پوش لمسه و لمسه کاری نیز شناخته شده اند، یک متریال لوکس و جذاب برای پوشش دیوار محسوب می شوند.

شرکت دکور شرق تولید کننده و مجری تخصصی انواع لمسه کاری می باشد و این متریال را با گارانتی کتبی 18 ماهه ارائه می کند.

از نکات مهمی که در مورد پوشش دیواری پارچه ای باید بدانید این است که می توانید هر دیواری که تمایل به تغییر آنرا دارید، به راحتی از آن استفاده کنید؛ اما اگر این دیوار به مبلمان شما نزدیک و پارچه آن با مبلمان شما ست باشد، زیبایی بیشتری به محیط شما می بخشد.

در صورتی که از قبل مبلمان منزل خود را تهیه کرده باشید، کارشناسان دکور شرق بعد از بازدید پروژه، دیوار پوش شما را با رنگ و جنس پارچه همانند مبلمان اجرا خواهند کرد.

استفاده از این مدل دیوار پوش ها در محیط نشیمن، حس گرمی و منحصر به فردی ایجاد می کند که علاوه بر زیبایی، عایق صدا است و به راحتی قابل شستشو و نظافت می باشد.

 

پارچه های مناسب برای ست کردن دیوار پوش با مبلمان

 

پارچه های مناسب برای ست کردن دیوار پوش با مبلمان

 

پارچه های مختلفی که برای مبلمان قابل استفاده هستند (مانند کنفی، مخمل، چرم مصنوعی و طبیعی، ژاکارد و …)، برای پوشش دیوار نیز کاربرد دارند و شما می توانید از یک مدل پارچه برای مبلمان و دیوار منزل خود استفاده کنید.

در نظر داشته باشید که در صورت تمایل برای استفاده از رنگ های غیر همرنگ مبلمان برای دیوار پوش، از نظر علم دکوراسیون مشکلی وجود ندارد اما هارمونی رنگ ها باید حفظ شود.

 

انتخاب طرح دیوار پوش پارچه ای متناسب با مبلمان

 

انتخاب طرح دیوار پوش پارچه ای متناسب با مبلمان

 

در صورتی که طرفدار سبک مدرن هستید، پیشنهاد می کنیم مدل لمسه کاری ساده (بدون دکمه و استیل) را انتخاب کنید.

اما اگر مبلمان منزل شما سبک نئو کلاسیک یا کلاسیک است و داخل طرح آن از رنگ های طلایی یا نقره ای استفاده شده، می توانید طرح دیوار پوش را متناسب با طرح مبلمان با نوار استیل طلایی یا نقره ای سفارش دهید.

برای ست کردن دیوار پوش با مبلمان چستر دکمه ای، می توانید برای پوشش دیوار از لمسه کاری دکمه ای (با پارچه چرم یا دیگر پارچه ها) استفاده کنید.

 

ست کردن دیوار پوش با تخت خواب

 

ست کردن دیوار پوش با تخت خواب

 

در طراحی دکوراسیون اتاق خواب، می توان دیوار پشت تخت را با تخت خواب ست کرد. شما می توانید تخت خواب را به صورت ست با دیوار پوش پشت آن به دکور شرق سفارش داده یا صورتی که تخت شما از قبل تهیه شده، می توانید پارچه کوبی سر تخت و فریم آنرا به ما بسپارید.

اگر برای دیوار پشت تخت خواب، دیوار پوش پارچه ای در نظر گفته اید، می توانید از تخت خواب بدون سر تخت استفاده کنید.

نظرات بسته شده است.