محصولات

پارکت سفید و رنگ روشن

پارکت رنگ سفید و رنگ روشن
استفاده از پارکت سفید و رنگ روشن با رعایت اصول معماری داخلی، باعث ایجاد حس آرامش در محیط می شود و فضا را دلنشین تر می سازد اما هنگام خرید پارکت رنگ روشن باید به برخی نکات توجه داشته باشید تا پوشش کف با دیگر اجزای دکوراسیون هماهنگی لازم را داشته باشد.

 

پارکت سفید محیط را بزرگتر نشان می دهد

 

پارکت روشن در نشان دادن محیط بزرگتر
پارکت لمینت سفید و رنگ روشن به دلیل انعکاس نور باعث بزرگتر دیده شدن فضا می شود و اگر محیط نشیمن کوچکی دارید، این پوشش کف می تواند محیط شما را بزرگتر و دلنشین تر جلوه دهد.

 

استفاده از پارکت سفید برای محیط های کم نور

 

پارکت روشن در محیط هایی با نور کم
در محیط هایی که نور طبیعی کمی وجود دارد استفاده از اجزای دکوراسیون با پالت رنگی روشن، حس دلگیر بودن فضا را کاهش می دهد و پوشش کف با رنگ روشن که بخش بزرگی از دکوراسیون را تشکیل می دهد، تا حدودی این کمبود نور را جبران می کند.

 

پارکت روشن با چه دکوراسیونی هماهنگی بیشتری دارد؟

 

ترکیب پارکت رنگ روشن و تیره
برای ایجاد هارمونی و جلوگیری از بی روح شدن فضا باید هماهنگی لازم بین پالت رنگی اجزای دکوراسیون وجود داشته باشد. در انتخاب پالت رنگی دکوراسیون، باید از رنگ های تیره و روشن در کنار هم استفاده شود اما تعیین درصد این رنگ ها تا حدودی به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

اگر پوشش کف و دیوارها در محیط شما به رنگ روشن انتخاب شده اند، اکسسوری و مبلمان در رنگ های گرم و تیره تر زیبایی و جلوه خاصی به فضا می بخشد.

 

استفاده از رنگ روشن در دکوراسیون مدرن

 

پارکت رنگ روشن در دکوراسیون های مدرن
در دکوراسیون سبک مدرن رنگ های روشن و سفید کاربرد زیادی دارند و پالت رنگی روشن شامل طیف های مختلفی مثل طوسی روشن، کرم روشن، سفید و … می شود.می توانید با استفاده از این پالت رنگی و مقداری رنگ تیره، دکوراسیونی با سبک مدرن و مینیمال ایجاد کنید.

پارکت لمینت سفید و رنگ روشن در اتاق خواب

 

پارکت رنگ روشن در اتاق خواب
اگر به دنبال ایجاد حس آرامش و سادگی در محیط اتاق خود هستید، پارکت لمینت رنگ سفید و روشن گزینه مناسبی برای پوشش کف اتاق شما به شمار می آید.

 

جمع بندی

با استفاده از پارکت لمینت رنگ سفید و روشن همراه با رعایت تناسب پالت رنگی دکوراسیون، می توانید محیطی آرامش بخش و دلنشین ایجاد کنید. پارکت رنگ روشن باعث بزرگتر دیده شدن فضا می شود و با دکوراسیون مدرن و مینیمال هماهنگی بیشتری دارد.

به دنبال خرید پارکت هستید؟

دکورشرق برندهای برتر و آزمایش شده را ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *