محصولات

ماربل شیت پارکینگ

پخش ویدیو

ماربل شیت پارکینگ یکی از جدید ترین دیوارپوش ها برای فضای پارکینگ به شمار می آید که به دلیل ابعاد و ظاهر مشابه سنگ، مقاومت بالا و همچنین قیمت مناسب در چندین سال اخیر بسیار پرطرفدار شده است.

 

از اصلی ترین ویژگی های این دیوارپوش پارکینگ می توان به قابلیت ضد خش و ضد ضربه بودن آن اشاره کرد که در محیط پارکینگ با برخورد اشیا به راحتی آسیب نمی بیند؛ همچنین سطح آن کاملا ضد آب و قابل شستشو می باشد که نظافت را آسان ساخته است.

 

شرکت دکور شرق با 7 سال سابقه در زمینه تامین و اجرای ماربل شیت ، آماده اجرای این متریال در پارکینگ می باشد.

 

ویژگی های ماربل شیت پارکینگ

 

ویژگی های ماربل شیت پارکینگ

 

• ابعاد بزرگ مشابه سنگ اسلب

• ضد ضربه و ضد خش

• قیمت اقتصادی نسبت به سنگ

• طرح و رنگ های متنوع

• نصب سریع

• وزن بسیار سبک (کاهش بار مرده ساختمان)

• کاملا ضد آب و قابل شستشو

• آنتی باکتریال و عدم جرم پذیری

• طول عمر بیش از 20 سال

• غیر قابل اشتعال

• تمیز کاری آسان (با دستمال نمدار و مواد شوینده سبک)

 

خرید ماربل شیت پارکینگ

دکور شرق تامین کننده تخصصی دیوار پوش ماربل شیت پارکینگ، این متریال را در ابعاد 122 در 280 سانتی متر و ضخامت های 2.5 و 3.7 میلی متر ارائه می کند. ماربل شیت پارکینگ ارائه شده در دکور شرق دارای 3 لایه لاک UV (لایه محافظ) می باشد که باعث افزایش مقاومت آن در برابر ضربه و خش خواهد شد.

برای خرید ماربل شیت پارکینگ به صورت بدون واسطه و با قیمت دست اول از تامین کننده به صفحه اصلی این محصول در سایت دکور شرق مراجعه کنید.

 

 

طول عمر ماربل شیت در پارکینگ

سنگ های اسلب به دلیل مقاومت بالا همیشه به عنوان دیوار پوش پارکینگ مورد استفاده قرار می گرفتند اما امروزه دیوارپوش ماربل شیت که از مقاومت بالایی برخوردار است، برای پوشش دیوارهای پارکینگ کاربرد دارد و طول عمر آن حداقل 25 سال است اما در صورت مراقبت بهتر، می تواند تا 50 سال طول عمر مفید داشته باشد.

 

ویژگی قابلیت شستشو و ضد آب بودن ماربل شیت پارکینگ

 

 

این متریال از جنس پی وی سی تولید شده که کاملا ضد آب و قابل شستشو می باشد و چسب مصرفی برای نصب آن نیز ضد آب است. هنگام نصب دیوارپوش ماربل شیت پارکینگ می توان درزهای آن را با استفاده از چسب ماستیک بندکشی کرد تا آب به پشت آن نفوذ نکند اما در صورتی که به هر دلیلی آب به پشت ورق های ماربل نفوذ کند، هیچ مشکلی برای ورق و چسب آن به وجود نخواهد آمد.

 

انتخاب رنگ ماربل شیت پارکینگ

برای استفاده از ماربل شیت در پارکینگ پیشنهاد می کنیم از ماربل های با طرح ساده تر و رگه های محو استفاده کنید تا تکرار زیاد ورق ها در کنار یکدیگر، باعث ایجاد نمای شلوغ با رگه های درشت نشود. همچنین می توانید در فضای پارکینگ از 2 رنگ مکمل (مثلا سفید و طوسی) یا به صورت تک رنگ استفاده کنید.

 

 

بهترین دیوارپوش پارکینگ

دیوارپوش پارکینگ باید از مقاومت بالایی در برابر ضربه و خش برخوردار باشد؛ علاوه بر این نحوه نصب و تمیز کاری آن نیز بسیار حائز اهمیت است. دیوارپوش پارکینگ ماربل شیت به دلیل ظاهر مشابه سنگ، نصب آسان از بهترین دیوارپوش های پارکینگ می باشد و قیمت تمام شده آن حدودا یک پنجم سنگ اسلب است.

 

نصب ماربل شیت در پارکینگ

 

 

وزن کم این متریال باعث شده تا حمل و نقل و همچنین نصب آن بسیار آسان تر از دیگر پوشش های دیواری باشد. نصب ماربل شیت در پارکینگ با چسب مخصوص انجام می شود و قبل از نصب نیازی به تخریب دیوارپوش های قدیمی نیست. همچنین به دلیل ضخامت کم آن، فضای زیادی در محیط اشغال نمی کند و بر روی دیوارپوش های قبلی نصب می شود.