محصولات

دکوراسیون داخلی مشهد

دکوراسیون داخلی مشهد

همواره تعداد زیادی فروشگاه محصولات دکوراسیون داخلی در مشهد در حال فعالیت هستند اما هنگام انتخاب یک فروشگاه به عنوان مرجعی مطمئن برای خرید این محصولات‌، می توان به مواردی همچون رضایت مشتریان قبلی، امکان بازدید از محصولات در شوروم حضوری‌، تیم نصب حرفه ای و سابقه فعالیت توجه داشت.

دکور شرق با 6 سال سابقه فروش و تامین متریال های دکوراسیون داخلی در مشهد برای بیش از 3500 همشهری‌، همکاری با بیش از 200 نفر از طراحان و مهندسین محترم استان خراسان رضوی و همچنین دارا بودن تیم های اجرایی آموزش دیده‌‌، مرجعی مطمئن برای خرید محصولات دکوراسیون داخلی در شهر مشهد به شمار می آید.

علاوه بر این می توانید برای بازدید از محصولات به صورت حضوری، به شوروم دکور شرق مراجعه کنید. تمامی محصولات موجود در انبار دکور شرق واقع در شهر مشهد می باشند.

 

آدرس شوروم دکور شرق‌:

مشهد‌، چهارراه ابوطالب‌، ابوطالب 1‌، نبش شهید خیاطی 3

 

تلفن تماس‌:

05137050214

 

محصولات ارائه شده در شرکت دکور شرق

پارکت‌‌، کفپوش‌‌، دیوارپوش لمسه‌‌، انواع قرنیز و ابزار قاب بندی‌‌، دیوارپوش پی وی سی‌‌، دیوارپوش فومی پشت چسبدار‌‌، کاشی استیل‌‌، ماربل شیت‌، ترمووود، ترمو وال

 

پارکت

 

پارکت

پارکت لمینت به دلیل زیبایی منحصر به فرد، نصب آسان، دوام و طول عمر بالا و ایجاد حس گرم و طبیعی در محیط‌، یکی از متریال های مناسب برای پوشش کف محیط های مسکونی‌‌، اداری و تجاری به شمار می رود.

دکور شرق با دارا بودن نمایندگی رسمی از کارخانه های برتر تولید کننده پارکت و همچنین دپو در انبار به عنوان معتبر ترین نمایندگی فروش پارکت در مشهد شناخته می شود. علاوه بر این تمامی ابزار آلات مورد نیاز برای نصب پارکت مانند فوم سایلنت‌، میانه‌، اسکوتی و قرنیز در شوروم و انبار دکوراسیون داخلی مشهد دکور شرق موجود هستند.

پارکت های ارائه شده در فروشگاه دکوراسیون داخلی مشهد دکور شرق‌‌، دارای گارانتی کتبی ۵ الی ۱۰

ساله همراه با نصب شرکتی توسط متخصصین ما می باشند.

 

کفپوش

 

کفپوش پی وی سی یکی از متریال های مناسب و اقتصادی برای پوشش کف به شمار می آید. دکور شرق با دپو بیش از ۳۵ کد رنگی مختلف کفپوش در انبار مشهد به عنوان مرکز خرید کفپوش در مشهد شناخته می شود و نصب کفپوش را به صورت اصولی و حرفه ای انجام می دهد.

 

دیوارپوش لمسه

 

دیوارپوش لمسه

لمسه کاری دیوار یکی از ترند های جدید دکوراسیون داخلی به شمار می رود که برای پوشش دیوار قسمت های مختلف منزل و دفتر کار به کار می رود؛ مانند دیوار پشت تخت‌، دیوار نشیمن‌، دیوار tv‌، پذیرایی و دیوار پشت میز کار

دکور شرق با سابقه اجرای بیش از ۱۲۰ پروژه موفق به عنوان تولید کننده و مجری تخصصی لمسه کاری در مشهد شناخته می شود.

 

قرنیز

 

قرنیز

قرنیزها برای ایجاد زیبایی بیشتر در محیط و همچنین محافظت از لبه پایینی دیوار به کار می روند و از نظر جنس‌، رنگ و سایز دارای تنوع بسیار زیادی هستند که هنگام خرید باید با توجه به سبک طراحی داخلی منزل یا دفتر کار و همچنین متراژ فضا قرنیز مناسب را انتخاب کرد.

دکور شرق با ارائه برند های برتر قرنیز چوبی‌، ام دی اف و پی وی سی به عنوان مرکز خرید قرنیز در مشهد شناخته می شود. مشاوره هنگام خرید‌، قیمت دست اول و نصب شرکتی از دیگر خدمات ارائه شده توسط شرکت دکوراسیون داخلی مشهد دکور شرق می باشند.

 

دیوارپوش پی وی سی

 

دیوارپوش پی وی سی

پانل پی وی سی یکی از متریال های مناسب برای پوشش دیوار در راهرو منزل‌، دفتر کار‌، سالن همایش و همچنین استفاده برای دیوار محیط های مرطوب به شمار می آید. دکور شرق نمایندگی رسمی شرکت دیوارپوش شرق می باشد که از معتبر ترین تولید کنندگان این متریال بوده و بیش از ۵۰ کد رنگی را در دو مدل ضد ضربه و ساده ارائه می دهد. برای خرید دیوار پوش پی وی سی در مشهد با قیمت دست اول می توانید به شوروم دکوراسیون مشهد دکور شرق مراجعه کنید.

 

دیوارپوش فومی پشت چسب دار

 

دیوارپوش فومی پشت چسب دار

پنل فومی یک پوشش دیواری با نصب آسان و بدون نیاز به نصاب است که برای پوشش دیوارهای مختلف مانند اتاق خواب‌، اتاق کودک‌، دفتر کار‌، مهدکودک و … کاربرد دارد. این دیوارپوش ها با ابعاد ۷۰ در ۷۰ سانتی متر و به صورت پشت چسبدار ارائه می شوند.

دکور شرق با دپو با کیفیت ترین مدل های دیوار پوش فومی در انبار‌، به عنوان مرکز خرید دیوار پوش فومی پشت چسب دار در مشهد شناخته می شود.

 

ماربل شیت

 

ماربل شیت

ماربل شیت یا سنگ مصنوعی محصولی از جنس پی وی سی است که با طرح سنگ های مرمر لوکس و ابعاد سنگ اسلب ارائه می شود و ظاهر یکپارچه این متریال پس از نصب‌، زیبایی منحصر به فردی در دیزاین محیط ایجاد می کند‌. ورق های ماربل برای پوشش دیوار آشپزخانه‌، بین کابینت‌، لابی‌، فیلتر آسانسور و فروشگاه ها کاربرد دارند‌. دکور شرق به عنوان اولین فروشگاه ماربل شیت مشهد‌‌ شناخته می شود و نصب و اجرای این متریال را به صورت شرکتی ارائه می دهد‌.

 

ترمووود و ترمووال

 

استفاده از ترمو وود و ترمو وال در دکوراسیون داخلی یکی از ترند های جدید برای دکوراتیو سازی دیوار تی وی، اتاق خواب و دیوارشاخص به شمار می آید.

دکورشرق با ارائه ترمو وود های مکعبی مخصوص دکوراسیون و انواع ترمو وال پی وی سی و ام دی اف پشت فوم دار به عنوان تامین کننده ترمو وال در مشهد شناخته می شود. 

 

جهت مشاوره از طریق روش های زیر با ما در ارتباط باشید.