محصولات

تولید کننده ماربل شیت

 

تولید کننده ماربل شیت

 

دکور شرق به عنوان تأمین کننده و نمایندگی کارخانه تولید کننده ماربل شیت ، آماده تامین نیاز همکاران و شرکت هایی که قصد خرید عمده و جزیی دارند، می باشد.

 

کارشناس فروش همکاران:

09193665387

 

کارشناس فروش پیمانکاران و پروژه :

09103445704

دکور شرق تامین کننده و نمایندگی تولید کننده ماربل شیت، آماده تأمین نیاز همکاران فعال در تهران و مشهد می باشد. بیش از 35 کد رنگی در ابعاد ۱۲۲*۲۸۰ سانتی متر با ضخامت 2.5 و 3.7 میلی متر آماده تحویل می باشد.

کارخانه ماربل شیت تولید کننده DPS به جدید ترین دستگاه های پیشرفته کره ای مجهز بوده و از با کیفیت ترین مواد اولیه برای تولید ماربل شیت استفاده می کند. تجربه چندین ساله به عنوان کارخانه تولید کننده ماربل شیت، باعث شده محصولاتی با کیفیت مشابه موارد وارداتی ارائه شود.

 

تعداد کارخانه های ماربل شیت

به طور کلی تعداد کارخانه های ماربل شیت در ایران کمتر از ۱۰ مورد می باشد که در شهر مشهد، تهران و اصفهان واقع شده اند. یکی از برترین کارخانه های ماربل شیت در شرق کشور می باشد.

ماربل شیت ارائه شده توسط کارخانه تولید ماربل شیت دارای استاندارد ISO 9001 می باشد و به دلیل استفاده از مواد اولیه درجه یک، دارای کیفیت و طول عمر بالایی است.

 

مشخصات ماربل شیت:

 

مشخصات ماربل شیت

ویژگی های تولید کننده ماربل شیت باکیفیت

کارخانه ماربل شیت باید برای تولید این متریال به صورت استاندارد از مواد پی وی سی، پودر سنگ و روغن های نرم کننده استفاده کند تا بتوان در صورت نیاز بعد از نصب ورق، بدون ایجاد ترک آن را سوراخ کرد.
علاوه بر این تولید کننده ماربل شیت باید از لاک UV باکیفیت استفاده کند تا ورق از شفافیت بالایی برخوردار باشد و همچنین پس از گذشت زمان، لاک یو وی از روی ورق بلند نشود.

 

برای استعلام قیمت و خرید از کارخانه ماربل شیت با ما در ارتباط باشید.

ارتباط مستقیم در واتس اپ