محصولات

ترمو وال تهران

پخش ویدیو

دکور شرق تامین کننده و نمایندگی ترمو وال در تهران می باشد و انواع ترمو وال های پی وی سی و ترمووود مخصوص دکوراسیون را ارائه می کند.

 

آدرس شوروم دکور شرق:
بزرگراه اشرفی اصفهانی، خ پیامبر شرقی، نبش حاجی زاده، مجتمع اداری تجاری گلشن، طبقه چهارم، واحد ۴۰۸

 

ساعت کاری:
از 9 صبح الی 5.30 به صورت یکسره

 

تلفن تماس: 02191096737

خرید ترمو وال در تهران

 

خرید ترمو وال در تهران

 

برای خرید ترمو وال در تهران می توانید از طریق یکی از روش های زیر اقدام کنید:

. مراجعه حضوری به شوروم دکور شرق
. خرید آنلاین از طریق صفحه ترمووال
. ثبت سفارش به صورت تلفنی

 

اجرا و ارائه ماربل شیت و ترمو وال در تهران

 

 

استفاده از ماربل شیت و ترمووال در تهران یکی از ترند های جدید دکوراسیون به شمار می آید که برای دکوراتیو سازی دیوار شاخص مانند دیوار TV بسیار پرطرفدار است.

دکور شرق یکی از تامین کنندگان اصلی ماربل شیت و ترمو وال در تهران می باشد.

 

نمایندگی ترمو وال در تهران

دکور شرق انواع متریال های دکوراسیون داخلی شامل ماربل شیت، کفپوش پی وی سی، پارکت لمینت، قرنیز ام دی اف و پی وی سی،  دیوارپوش فومی و پی وی سی، نوار استیل را ارئه می کند و همچنین به عنوان مرکز فروش ترمووال در تهران به شمار می آید.

 

بورس ترمو وال در تهران

در شهر تهران دفاتر فروش محصولات دکوراسیون در چندین منطقه مانند محله چهار دانگه، خیابان سهروردی، دلاوران، خاوران و کاشانی واقع شده اند اما ترمووال یکی از متریال های جدید دکوراسیون داخلی است که تامین کنندگان زیادی نداشته و منطقه ای به عنوان بورس ترمووال در تهران وجود ندارد.

دکور شرق با دارا بودن نمایندگی 5 برند برتر و همچنین شوروم حضوری در منطقه کاشانی ، به عنوان مرکز فروش ترمو وال در تهران شناخته می شود.

 

اجرا و نصب ترمو وال در تهران

نحوه نصب و اجرای متریال های دکوراسیون داخلی همانند کیفیت متریال در زیبایی و طول عمر این محصول تاثیر گذار است؛ از این رو دکور شرق در کنار فروش ترمووال در شهر تهران، دارای تیم تخصصی اجرای آن نیز می باشد.

 

فروش دیوار پوش ترمو وال در تهران

 

 

فروش ترمو وال به صورت شاخه ای است و قیمت آنها بر حسب متر مربع یا شاخه ای اعلام می شود. فروش دیوار پوش ترمو وال در تهران توسط دکور شرق با قیمت دست اول و بدون واسطه انجام می شود و امکان مرجوعی آنها در صورت اضافه بودن شاخه کامل نیز وجود دارد.

ارتباط مستقیم با کارشناس فروش